سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

عکس های هیئت حضرت علی اکبر (ع) در کاشان و فیلم از نیمروز

سلام دوستان عزیزم  

خوبین؟

میدونم خیلی بد قولی کردم شرمنده آخر ترم بود و درگیر بودم حالا هم امتحانات ... 

قول میدم بعد امتحانات جبران کنم  

از لطفی که دارین و برام نظر میذارین خیلی خیلی ممنونم.من وقت نمی کنم به نظرات قشنگتون جواب بدم . فقط تایید میکنم.بازم ببخشید 

عکس های سید علی ضیا در هیئت حضرت علی اکبر (ع) در کاشان:   

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

منبع عکس ها:www.musicfarda.com (سایت موزیک فردا)  

(با عرض پوزش بابت اشتباهی که شده بود و تشکر از زهره و فاطمه عزیز)

 

و حالا یک فیلم از پیامک های نیمروزی: 

ببخشید نتونستم عکس های این فیلم رو بذارم  

این عکس از برنامه چند روز پیش نیمروز:  

 

اینم فیلم پیامک ها مربوط به روزی هست که شهاب عباسی مهمان برنامه نیمروز بود: 

 

دانلود فیلم پیامک های نیمروز  

 

قول میدم با عکس ها و فیلم های نیمروز.خوشا شیراز و .....زود زود برگردم 

 

 در مقابل تقدیر خداوند ، مانند کودک یک ساله ای باش که وقتی او را به هوا می اندازی میخندد !چون ایمان دارد که او را خواهی گرفت ....

 

در پناه حق