سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

عکس و فیلم از برنامه های دیدار.خوشا شیراز و گزینه جوان و....

   

غم کرده در این  کوره دل ما خانه

بغض میکنم
گلویم بد جور هوای ایست
 
هوای لبخند ندارم چه
کنم دست دلم نیست

با تو

یا بی تو
فرقی نمیکند
چشمهایم یک ساز را بلد شده اند
 
وقتی که نیستی
نبودنت

وقتی که هستی

فکر رفنت

سجاده ام خیس شده اما دلم باز نا آرام است

خودم هم نمیدانم چه شده مرا

حالم نه مثل همیشه است

نه نیست

جاده های از پاهایم خسته اند از بس که رفتم و نرسیدی

از بس که گفتم و...

دلم به گلایه نمیرود که هرچه گلایه هست از دلم هست

تنها از دلم
میخوانم دلم را به اسم تو
که دلم آرام گیرد
که حتی یاد تو آرامش قلب هاست
 
سید علی ضیا (وبلاگ هستم) 
 
 
سلام دوستداران و هواداران  خوب سید علی ضیا  
 امیدوارم حالتون حسابی خوب باشه  
گفتم میام حالا هم که امتحانا داره شروع میشه  به امید خدا آپ بعدی وبلاگ بعد از امتحاناست 
ممنونم از نظرات قشنگتون و لطف همیشگی شما عزیزان به من و وبلاگ.... 
 
 
 عکس های جشن نفس با اجرای سید علی ضیا    
 
جشن نفس 91 با حضور بازیگران 
 
 
 
 
  
  
   
 
 
  
اینم چند تا عکس از سید علی ضیا خیلی هم جدید نیست...حتما تا حالا دیدین 

 

  

 

 

 

 

 

 

عکس های برنامه دیدار(شب نشینی) . خوشا شیراز و گزینه جوان  

 

 

 

 

 

  

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

  

 

و اما ......

 

بخش هایی از برنامه گزینه جوان...............دانلود 

 

بخش هایی از برنامه دیدار با حضور کامران تفتی............دانلود 

 

بخش هایی از برنامه دیدار با حضور رضا یزدانی و سام درخشانی1...............دانلود 

  

بخش هایی از برنامه دیدار با حضور رضا یزدانی و سام درخشانی2................دانلود 

 

 

یا علی