سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

هنرمند دوست داشتنی ما تولدت مبارک

  

 

     

 

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولدت مبارک      

 


سلام هواداران خوب سید علی ضیا

26 شهریور تولد هنرمند دوست داشتنی رو به ایشون و همه دوستداران خوب و با معرفتش تبریک میگم.امیدوارم در تمام مراحل زندگی سالم و موفق باشن.

به جشن کوچولوی ما خوش اومدین.....

 

اول یه سری عکس شخصی ویژه روز تولد که خیلی درخواست کرده بودین.سعی کردم بیشترشون جدید باشن یا کمتر دیده باشین: 


 

      

 

  

 

        

 

 

    

        

 

   تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک

 

 

 

    

       

   

     

 

 

    

  



 

 

  

  

 


 


             تولدت مبارک          

 

                

 

  

 

 

        


حالا کیک های تولد  

از ته ته دلم دعا میکنم زندگی سید علی ضیا به شیرینی کیک های تولدش باشه.

          

 

  

  

حالا نوبت هدیه های شماست به سید علی ضیا 

  bahar عزیز

میلادت خیلی زیباست  به زیبایی شکوفه های بهاری  به ترنم باران بهار و به زیبایی پرواز پروانه برروی گلهای بهار تولدت مبارک   

 

 

  Reihane عزیز

 

 

سید علی ضیا 26 شهریور سالروز تولدت بر تو مبارک باد 

 

 kimia عزیز 

 

تولدتون مبارک 

 

یه هودار-تنهاترین توی دنیا 

 

تولدتون مبارک 

انشاالله همیشه سالم باشین و به هر آرزویی که دوست دارین برسین و واقعا تشکر به خاطر باعث به وجود اومدن خیلی عقاید تو من شدی.حرفاتون شدییییید تاثیرگذاره.ممنونم و انشاالله همیشه بهترین ها رو داشته باشین

 

 

 و اما حالا کلیپی از نیمروز به مناسبت تولد مجری همیشه محبوب سید علی ضیا   

 

   

 دانلود کلیپ نیمروز  

امیدوارم همه دانلود کنین و خوشتون بیاد.خیلی عجله ای شد ببخشید خواهش میکنم نظرتون و در موردش بگین. 

راستی نیمروز خیلی امروز قشنگ بود. من پرسپولیسی هستم و واسه باخت دیشب پرسپولیس حسابی ناراحت شدم ولی استقلالی ها خیلی خوب بازی کردن.آرش برهانی هم یکی از بازیکنای مورد علاقه منه که پاس گل دیشبش حرف نداشت و امروز مهمون برنامه نیمروز بود.خیلی زود برنامه امروز رو واسه دانلود میذارم.مطمئن باشین. 

از همه دوستان همیشه همراهم عذرخواهی میکنم اگه نشد اونجوری که میخواستن تولد بگیرم.باور کنین همه تلاشم رو کردم اما بازم شرمنده محبت تک تک شما عزیزان هستم.  

  

یا علی

 

 

 

 

 

پلاک 10،هشت بهشت و برنامه گلخانه

سلام دوستان عزیزم 

امیدوارم حالتون خوب باشه و دلتون از غصه دنیا خالی 

واسه امروز اول 2 تا عکس از برنامه پلاک 10 که کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران و از ویژه برنامه های انتخابات بوده با اجرای سید علی ضیا رو براتون میذارم. 

 

   

 

  

 

و حالا برنامه هشت بهشت که شرمنده همه دوستان عزیزم هستم چون نتونستم برنامه رو به طور کامل براتون بذارم.چند تا عکس و یه فیلم کوتاه.... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

دانلود(هشت بهشت)          

 

همونطور که میدونین آقای ضیا چهارشنبه مهمان برنامه گلخانه بودن.اینم عکس و فیلم این برنامه:  

 

 

  

   

 

 

  

  

 

 

  

    

 

  

 

  

 

 

 

  

دانلود برنامه گلخانه 1         دانلود برنامه گلخانه 2           دانلود برنامه گلخانه 3 

 

دانلود برنامه گلخانه 4         دانلود برنامه گلخانه 5           دانلود برنامه گلخانه 6

  

یه خواهش:   

 غزل جان یکی از دوستان خوبمون درخواست کرده بود به برنامه نیمروز پیامک بزنیم و بخوایم آقای احسان علیخانی رو به برنامه دعوت کنن.به نظرم اگه دعوت کنن برنامه جذابی میشه.خواهش میکنم اگه دوست دارین حتما پیامک بزنین و این درخواست رو بکنین که ایشون رو به عنوان یک مجری موفق به برنامه دعوت کنن.اگه موافقین شروع کنیم.باشه؟ 

 

راستی هدیه های تولد رو تا دوشنبه برام بفرستین .ali.ziya64@gmail.com قابل توجه بعضی از دوستان این ایمیل متعلق به آقای ضیا نیست و متعلق به این وبلاگ هست.ممنونم از لطف همتون.

 

خدایا تقدیر مرا خیر بنویس آنگونه که آنچه را تو دیر میخواهی زود نخواهم و آنچه را تو زود میخواهی من دیر نخواهم 

 

در پناه حق

 

 

                                                                                                       

یه یادآوری کوچولو

سلام هواداران خوب سید علی ضیا 

خوش خبری ها رو دوستان عزیز بهمون دادن.من فقط دوباره یه یادآوری کوچولو بکنم که امشب ساعت 21:30 شبکه اصفهان برنامه هشت بهشت با اجرای سید علی ضیا رو ببینید.من همه تلاشم رو میکنم که بتونم این برنامه رو  در وبلاگ بذارم.در ضمن سه شنبه و چهارشنبه برنامه گلخانه مربوط به برنامه نیمروز هست که به گفته دوستان فردا مهمان برنامه گلخانه سید علی ضیا هست.حتما ببینین.سعی میکنم از برنامه گلخانه هم در وبلاگ بذارم.  

  

 

  

من یادآوری کردم یادتون نره هاااااا... 

 

زندگی بافتن یک قالیست نه همان نقش ونگاری که خودت میخواهی نقشه را اوست که تعیین کرده تو در این بین فقط میبافی نقشه را خوب ببین نکند اخر کار قالی زندگیت را نخرند. 

 

در پناه حق

بازم عکس و فیلم و دلتنگی برای نیمروز

سلام دوستان گلم.خوبین؟ 

میدونم دلتون برای نیمروز حسابی تنگ شده ولی خب چیزی نمونده دیگه. 

ببخشید که یه کم بد قولم و دیر به دیر فیلم ها و عکس هایی که درخواست می کنین میذارم شرمنده واسه امروز همون قسمت از نیمروز رو براتون گذاشتم که مهمان برنامه آرایشگر بود.امیدوارم فیلم ها راحت دانلود شه. 

راستی قبل از اینکه بریم سراغ عکس و فیلم بگم همونطور که همه میدونین تولد آقای ضیا نزدیکه هر جور هدیه ای که دوست دارین و میشه در وبلاگ قرار داد رو لطف کنین به ایمیل وبلاگ بفرستین تا واسه تولد ایشون در وبلاگ بذارم.منتظر هدیه های قشنگتون هستم. 

اینم ایمیل وبلاگ سید علی ضیا(یه هوادار) :           ali.ziya64@gmail.com 

حالا بریم سراغ عکس و فیلم: 

 

 

دانلود 1 (short link) 

دانلود1   (full link) 

 

 

 

دانلود2(short link) 

دانلود2  (full link)   

    

دانلود 3(short link)   

دانلود 3  (full link) 

 

به قول سید علی ضیا مواظب خوبی هاتون باشین.  

فعلا...

عکس و فیلم از نیمروز

سلام دوستداران خوب سید علی ضیا 

امیدوارم حالتون خوب باشه.ببخشید دیر شد... 

امروز واستون یه سری عکس از قسمت روز مادر برنامه نیمروز گذاشتم و یه فیلم هم از یکی از قسمت های گذشته نیمروز گذاشتم که امیدوارم بتونین دانلود کنین و لذت ببرید. 

خدا کنهدیگه نگین که دانلود نمیشه با یه سایت جدید آپلود کردم امیدوارم بشه... 

  

اول عکس از قسمت روز مادر 

  

   

 

  

 

 

 و حالا کلیپی که گفتم از یکی از قسمت های نیمروز  

 اینم عکس کلیپ:

 

 

 

  short link  روی این کلیک کنید                             

 

   full link   روی این کلیک کنید 

 

نحوه دانلود: روی یکی از دو لینک زیر کلیک کنید یه صفحه میاد باید request downoad ticket کلیک کنید بعد منتظر بشین تا download ظاهر بشه بعد روی اون بزنید دوباره یه صفحه باز میشه که بالای صفحه اینه:  please click here

که روی اون میزنین فایل دانلود میشه.موفق باشین. 

 

یا علی