سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

عکس از برنامه نیمروز

  
سلام دوستان گلم.خوبین؟ 

امیدوارم حالتون خوب خوب باشه.خسته درس و مدرسه و دانشگاه نباشین. 

راستی ممنونم از همه شما عزیزان به خاطر لطفی که به من و وبلاگ دارین و با حضورتون به من آرامش میدین.مرسی از همتون. 

واسه امروز یه سری عکس از برنامه نیمروز گذاشتم که شاید خیلی ها ندیده باشین.  

 

 

 

  

 

  

شنبه عمو پورنگ و امیر محمد مهمان برنامه نیمروز:

 

 

 

 

 

 

  

امروز سه شنبه حسین رفیعی مهمان برنامه نیمروز :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

یا علی

عکس از نیمروز وسفرعوامل برنامه به رودبار

سلام دوستان عزیزم 

خوشحالم که تونستم بعد از مدت ها براتون یه سری عکس از نیمروز بذارم.اینم عکس های برنامه نیمروز: 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

  

 

و حالا سفر رودبار: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

و فیلم این سفر با حضور سید علی ضیا

 برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید. 

 

 

و فیلم شکستن دکور برنامه توسط علی ضیا :  

دانلود  

 

تقدیم به همه شما عزیزان:

تنها خدا میداند "بهترین" در زندگانیت چگونه معنا میشود من آن بهترین را برایت آرزو میکنم.

 

یا علی

 

 

 

این ایمیل متعلق به وبلاگ هست نه علی ضیا!!! و فیلم از هشت بهشت

 
سلام دوستداران و هواداران خوب سید علی ضیا 

امیدوارم حالتون خوب باشه و مثل همیشه آرزو دارم دلتون از غصه دنیا خالی خالی باشه 

ببخشید درگیری این چند روز فرصت نداد آپ کنم و باز هم شما عزیزان منو شرمنده محبت هاتون کردین و نظرات قشنگتون رو برام گذاشتین. 

اول از همه میخوام یه توضیح مهم بدم.من پیش از اینم چند بار اطلاع دادم که ایمیلی که در وبلاگ قرار گرفته مربوط به این وبلاگ هست و هیچ گونه ارتباطی با سید علی ضیا نداره. 

ali.ziya64@gmail.com  این ایمیل وبلاگ هست و متعلق به علی ضیا نیست.اما بازم اگه اشتباهی از من بوده عذرخواهی میکنم.  

واسه امروز فیلم های برنامه هشت بهشت رو براتون گذاشتم البته این برنامه متعلق به چند هفته پیش هست که مهمان برنامه یه راننده اتوبوس خانم بود.

هشت بهشت 1                هشت بهشت  2              هشت بهشت4   

 

قسمت سوم این برنامه هم در حال حاضر درست نیست هر وقت درست شد براتون میذارم. 

 

 

 

 

   

اینم یه عکس از رادیو  

 

 

یا علی