سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

عکس از نیمروز وسفرعوامل برنامه به رودبار

سلام دوستان عزیزم 

خوشحالم که تونستم بعد از مدت ها براتون یه سری عکس از نیمروز بذارم.اینم عکس های برنامه نیمروز: 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

  

 

و حالا سفر رودبار: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

و فیلم این سفر با حضور سید علی ضیا

 برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید. 

 

 

و فیلم شکستن دکور برنامه توسط علی ضیا :  

دانلود  

 

تقدیم به همه شما عزیزان:

تنها خدا میداند "بهترین" در زندگانیت چگونه معنا میشود من آن بهترین را برایت آرزو میکنم.

 

یا علی

 

 

 

نظرات 93 + ارسال نظر
حنانه جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام
خیلی مرسی من خیلی دنبال وله ی شمال بودم به بقیه هم می گم بیان

سلام حنانه جان.خواهش میکنم عزیز.ممنونم از لطفت

هانیه جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام دوست گلم .....من از چند تا عکس شما استفاده کردم ....امیدوارم راضی باشید.......من وب شما را خیلی دوست دارم اگه دوست داشتید یه سری بزنید اگه تفاوق به لینک شدید خبر بدید ......ممنون

سلام هانیه جان
آدرس وب قشنگت رو نذاشتی عزیزم.آدرسش رو بذار با افتخار میام
ممنونم از حضورت

زهرا۹۰ جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام خانومی...خوبی...؟؟؟مرسی عزیزم...بچه ها راس میگن تواز همه وبلاگاسرتری...
مرسی گلم
بای

سلام زهرا جان.ممنونم از لطف شما و بچه ها.ممنونم از حضور همیشه گرمت

روشنک جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.sprr.blogfa.com

عزیزم این یکی اپتم مثل بقیه عالی بود ممنون

راستی ممنون که بهم سر زده بودی

منم ممنونم از حضور گرمت روشنک جان

ندا جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

مرسیییییییییییییییییی عالی بود
میشه برنامه ی امروز رادیو جوانم بزارید

مگه آقای ضیا اجرا داشتن؟من بی خبرم عزیزم.
ممنونم از حضورت

گلی جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبی؟ممنون از عکسات چرا به نظرم جواب ندادی؟ازت ناراحت شدمولی من که از رو نمیرم بازم میامبوس بوس بای

ببخشید فرصت نشد به هیچکی جواب بدم اما حالا که اومدم عزیزم.ممنونم از حضور گرمت

زهرا جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

بابا این وبلاگ تکه.
ایول خیلی توپییییییییییییییییییییییییییییین.
امیدوارم وبلاگتون همیشه پر از مطلب و خبر باشه.

سلام زهراجان.شما خیلی لطف داری.ممنونم از حضورت

رها جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام
چرا این قدر دیر میای؟
مرسی اون قسمتو که خواستم گذاشتی
اون قسمت از دفتر خانه شماره 13 رو داری که آقای ضیا توش بازی میکرد؟ کی میزاری؟

سلام رها جان.حتما اگه این دفعه شرمنده نشم و بدقولی نکنم برات میذارم.ممنونم از حضورت

شا یسته جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام ممنون از فیلم سفر رود بار


خیلی گلی

سلام شایسته جان.منم ممنونم از لطف شما عزیزم

پریناز شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام واقعا دستون بابت آپتون درد نکنه‏!‏ لطفا اگه میشه فیلما و عکسای بیشتری از برنامه نیمروز و آقای ضیا بذارید چون که زمان پخش برنامه ما دبیرستانیا مدرسه ایم و در غم این که نمیتونیم برنامه رو ببینیم‏!‏

سلام پریناز جان.باشه حتما همه سعی من اینه.ممنونم از حضورت

کیمیا شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ق.ظ

اخی چه عکسایی
من که دیگه نمی تونم نیمروز ببینمهرروز تاساعت۱۴:۳۰ مدرسه ام.امادست گلت درد نکنه عزیزم که مارو از حال و هوای نیمروز باخبر میکنیبابت فیلما و عکساهم ممنون

سلام کیمیا جان.آخی عیبی نداره من تا جایی که بتونم براتون عکس و فیلم میذارم.ممنونم از حضورت

کهکشانی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://pishgamanetariki.blogfa.com

سلام به دوست خوبم
منو یادت هست
عکسای قشنگی بود
به امید داشتن شبای خوشگل و پرستاره
یاعلی

سلام دوست عزیزم.بله که یادم هست مگه میشه؟!
ممنونم از لطفت

**نازنین** شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ

دوست خوب و عزیزم سلام امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه.بابت عکس های با کیفیتت خیلی ممنونم.سالم وسلامت درپناه حق باشید.

سلام نازنین جان.ممنونم از حضورت و لطفی که داری عزیزم.یا علی

سارا شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ http://love4sara.blogfa.com

اگه با تبادل لینک موافق هستید منو بلینکید وخبرم کنید تا بلینکمتون....منتظرم...حتما خبرم کنین!!!!

سارا سادات شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام عزیزم
دست گلت درد نکنه .عالی بود مثه همیشه.من نتونستن فیلما رو دان کنم مثه همیشه
البته دیده بودمشون جز ۸بهشت.
نیمروز امروز عالی بود من کلی انرژی مثبت گرفتیدم
نبودی کلی وقت....
راسی مرسی که میای پیشم...

سلام سارا سادات عزیزم
من شرمنده ام که نتونستی دانلود کنی.کلی فیلم دارم که بذارم اما نمیدونم با چه سایتی بذارم واسه دانلود!
ممنونم از حضور گرمت

مژده شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://http:

سلام عزیزم خسته نباشی خیلی وبلاگ خوبی درست کردی دست گلت درد نکنه همچنان موفق باشی
و به کارت ادامه بده
فعلن یا علی

سلام مژده جان.ممنونم خیلی لطف داری.ممنونم از حضور گرمت
شما هم موفق باشی

محمد شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ

خیلی خوبه!فقط اگه میشه ووله ای که رفتن توی رختکن بچه های والیبال بذاریدمممنون میشم...منتظرم.....

حتما براتون فیلمش رو میذارم دوست عزیز.ممنونم از حضور گرمت

عاطفه یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام

با تشکر

سلام عاطفه جان.منم ممنونم از لطف شما

شکیبا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ

دستت درد نکنه ......
ولی یه چیزی.... دانلود سفر رودبار خیلی طول میکشه ......نتونستم دانلودش کنم ولی اشکال نداره ...... بازم ممنون عزیزم

حجم فیلم خیلی زیاد نیست زمانشم کمه!چرا؟؟!!!
منم ممنونم عزیزم از حضورت

Ghazal یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام !من این قسمت رو ندیده بودم .مرسی!

سلام Ghazal عزیز.خواهش میکنم قابل نداشت.ممنونم از حضور گرمت

فاطمه یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://art74.blogfa.com

سلام فیلمی که گذاشتی من ۱۰ بار دانلود کردم اما تا ۳ثانیه میگذره تموم میشه نمیشه درستش کنی؟
فیلم سفر به رودبار و میگم
مرسی

سلام فاطمه جان.باشه من دوباره لینک دانلودش رو میذارم.منم ممنونم عزیزم از حضور گرمت

الهه یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام عزیزم
شرمنده م که نتونستم بیام اینجا چند روز
چند وقته حال و حوصله هیچیو ندارم
حتی چند روزه اصلا نیمروز نمی بینم
فکر کن!!!!
این کلیپ رودبار خیلی بانمک بود
دستت طلا
فدات
یا علی

سلام الهه جان
آخه چرا؟!نه عزیزم حتما نیمروز رو ببین.به ما هم سر بزن.
ممنونم از حضورت و لطفی که همیشه به من داری

فاطمه س یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

سلام.خوبی.دلم برا همتون تنگ شده بود.با اینکه گیر درس و مدرسه ایم تا جایی که بتونم میام سر میزنم ولی بعضی وقت ها که عجله داشته باشم نظر نمی تونم بذارم.کاش چشمامون باز میکردیم و می دیدیم تازه اول تابستون.امسال مدرسه ما شیفت گردون شده یعنی یه هفته تایم ظهر یه هفته تایم صبح.اینجوری خیلی بد شده همه ناراحتیم.من که وقتی ظهر باشم نه نیمروز می بینم نه گزینه جوان.این هفته شدیم تایم صبح تا بیام خونه میتونم ربع ساعت اخربرنامه نیمروز رو ببینم.امروز اقای ضیا که پیامک ها رو می خوندن تقریبا همه کسایی که بهشون پیامک زده بودن همه جوان و نوجوان بودن اقای ضیا هم هی میگفت مگه شما مدرسه نمیرین.من میگم اقای ضیا شما انگار خیلی دوست داری ما بریم مدرسه نیمروز نبینیم مگه نه؟(خوش به حال خودتون که نمیرین مدرسه و درس ندارین)خدایا نمیشه این ساعت پخش نیمروز عوض بشه.خوب بگن ما پیامک بدیم زنگ بزنیم خواهشا نیمروز زمان پخشش عوض بشه.امروزم تا دلتون بخواد تو مدرسه حرص خوردیم.به خاطر همین دلم پر بودوهنوزم هست.راستی یه هوادار شما برنامه رادیویی اقای ضیا رو نشنیدی؟من که هر وقت میام و خبرا رو میخونم کار از کار گذشته.دیگه برم پای درس خوندن.یاعلی

سلام فاطمه جان.عزیزم انقدر غصه نخور
الان یکی از دوستان خبر داده که نیمروز ساعت 3 پخش میشه حتما خیلی خوشحالی.دیگه میتونی بیبنی؟آقای ضیا جمعه ها صبح 9 تا 10:30 رادیو جوان کوپه هفتم برنامه دارن البته من از دوستان شنیدم
ممنونم از حضور گرمت

الهه یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

راستی خیلی خیلی دستت درد نکنه که فیلم شاهکار جناب ضیا رو گذاشتی
وااای... چه جوریم دکورومیشکنههههه
جالب بود
بوس
بای

خواش میکنم عزیزم.منو بابت بد قولی هام ببخش.نمیخواستم بد قولی کنم.آره خیلی جالب بود!ممنونم از حضورت.بای

کهکشانی یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://pishgamanetariki.blogfa.com

دوباره سلام به دوست خوبم
با دومطلب جدید اپم سر بزنی و نظر بذاری خوشحال میشم
یا علی

سلام دوست عزیزم.با افتخار میام.ممنونم که قابل دونستی و خبرم کردی

ریحانه دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ

وبلاگتون قشنگه.فقط از عکسهای توی برنامه استفاده کنین

ممنونم ریحانه عزیز از لطفت

ترانه دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام عزیزم .
وای خیلی این کلیپ قشنگ بود . من چند وقته میرم سر کار دیگه نمیرسم نیمروز رو کامل ببینم .این کلیپ هم ندیده بودم .
مرسی که گذاشتیش.

سلام ترانه جان.ممنونم از لطفت و حضور گرمت عزیزم

غزل دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام دوست گل خوبی خوشی خوش میگذره؟با خودت میگی نه مگه توقعات بیجای شما میذاره!اما متاسفم دیگه تقصیر خودته چون خخخخیییییلللللللللییییییی خوبی ما رو هم لوس کردی واسه همین یه خواهش ازت دارم تو رو خدا عکسای شخصی که از اقای ضیا تو فیس بوک هست رو هم بذار اخه به مایی فکر کن که بهش دسترس نداریم مرررسییی
یا علی

سلام غزل جان.این چه حرفیه عزیزم!اینا همه لطف شماست عزیزم.
من واسه روز تولد هر چی عکس شخصی که جدید بود و کمتر تو اینترنت گذاشته شده بود رو گذاشتم بازم چشم حتما اگه عکس جدیدی دیدم میذارم.ممنونم از حضورت

سارا سادات دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام اگه خبر داشته باشی دیگه مجری هشت بهشت علی ضیا نیست؟الان ۲.۳ هفتست من دیدم نبوده!

سلام سارا سادات عزیز.دیگه فکر نکنم در حال حاضر هشت بهشت رو اجرا کنن.

بنده ی خدا سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ق.ظ

ممنونم دوست عزیزم

پیشی سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام.
مرسی هم بابت کلیپ هم عکسا و اینکه اینجا داری زحمت میکشی"یه هوادار"منظورم نویسندس

سلام دوست عزیز.منم از شما ممنونم بابت لطفی که داری عزیزم.

الهه سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

دوباره سلام
دوستم گفت که حمزه و فرهاد بعد از قهرمانی والیبال اومده بودن نیمرووووووووز من ندیدم اون برنامه روووووو
اون قسمتو کامل کامل می ذاری؟
بذار بذار بذار بذار بذااااااار
دوستت دارم
یا علی

سلام الهه جان.بله اومدن به برنامه نیمروز.باشه سعی میکنم قسمت های قشنگش رو حتما بذارم ولی فعلا دنبال یه سایت خوب واسه آپلودم.اگه سراغ داری بهم بگو عزیزم.ممنونم از حضور گرمت

الهه سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

راستی انگاری علی و حامد و بقیه نیمروزیا واسه فینال رفته بودن استادیوم و یه گزارش باحال گرفته بودن از رختکن و بروبچز والیبال و ... اونم میذارییییییییییییی؟؟؟؟
بذااااارررر
بوس بوس
بای

آره اون فیلم رو حتما میذارم عزیزم

فاطی سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ http://diredoor.persianblog.ir

سلام دوست عزیز وبت جالبه . عکساشم فوق العاده .بابت عکسای قشنگت ممنون

سلام فاطی جان.منم از لطف و حضور گرم شما ممنونم

گل یخ سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام خوبید؟ممنون از این وبلاگ و مطالبی که میذارید
میخواستم بدونم که کی عوامل نیمرزو رفته بودن رودبار واینکه شما این اطلاعاتو از کجا میارین؟
اگه میشه فایلای صوتی که توی برنامه های رادیویی ایشون اجرا میکردنو بذارید تا ما بتونیم دانلود کنیم

سلام دوست عزیز.کلیپ سفر رودبار از برنامه نیمروز پخش شد و منم اطلاعی ندارم که مربوط به چه تاریخ و روزی هست.
حتما اگه امکانش باشه میخوام برنامه های رادیویی رو براتون بذارم.ممنونم از حضورت عزیزم

رویا سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.vision4.blogfa.com

سلام هوادار جان خوبی؟‏↳‏
برنامه نیمروز روز یکشنبه مخصوصا قسمت پیامکاش خیلی قشنگ بود ما خودمون کلاسمون به خاطر تأخیر پرواز معلممون تا ساعت 12:30 طول کشید معاون دبیرستان مون هم به قصد اطلاع رسانی اومد تو کلاس من هم با شنیدن این حرف بغضم گرفت خانم معاون فرمودند که رویا چت شد دوستم فورا گفت خانوم علی و چی کار کنیم اونم برگشت گفت علی کیه دیگه بالاخره یکی از دوستان سریع بحث و عوض کرد ما هم ساعت 12:40 با روپوش مدرسه جلوی تی وی بودیم ولی نتونستیم جیم بزنیم؛ببخش که سرتو به درد آوردم عزیز‏ راستی آپم بیا برای تولدم هم دعوتی؛

سلام رویا جان.چه جالب!!!!ممنونم لطف کردی عزیزم

؟ سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام دوست عزیز ممنون از وب قشنگت ببین عزیزم من نمیتونم برنامه رو ببینم اگه لطف کنی که برای هر روز خلاصه ای از برنامه رو بنویسی خیلی ممنون میشم

سلام دوست عزیز اشکال اینجاست که منم خیلی از قسمت ها رو نمی بینم.الان 2 روز هست که من برنامه رو ندیدم!!!ولی حتما اگه امکانش باشه عزیزم

ریحانه سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ

وای خدای من این وله شاهکار بود بینظیر ولی ما آخرش نفهمیدیم آقای ضیا ماشین داره یا نه؟

بله خیلی عاااالی بود.کاش بازم از این سفرا برن و فیلمش رو پخش کنن.
فکر کنم دیگه توی این فیلم ماشین آقای ضیا مشخص شد ایشون گفته بودن که ماشین دارن

الهام سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ http://potoakse.blogfa.com/

سلام من از شخصیت و اجرای اقای علی ضیا خیلی خوشم میاد خوشحال میشم به وبلاگ من سری بزنید و باهم تبادل لینک داشته باشیم

سلام الهام جان.ممنونم از حضور گرمت و نظر قشنگت

یه دوست چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام.میشه لطفا متن اخربرنامه ی امروز علی ضیا رو بزارین یا برام ایمیلش کنید؟
نرو بمان یا برو نمان...
بقیشو خاطرم نیست ولی اول متنش این بود.
اگه لطف کنید ممنون میشم.

سلام دوست عزیز.من این برنامه رو کامل ندیدم ولی حتما متننی که گفتین رو گیر میارم وبراتون در وبلاگ میذارم.ممنونم از حضور گرمت

... چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://successking.blogfa.com/

پاییز که می رسد
از ترس ِ دیر آمدنت
دلم می ریزد
رخم زرد می شود
مثل برگهایش.
پاییز که می رسد
دستانم سرد می شود
چشمهایم بارانی
مثل هوایش.
می بینی خوب ِ من
چه شباهتیست میان پاییز و من ِ بی تو

اللهم عجل لولیک الفرج

ممنونم دوست عزیزم از نظر بی نظیری که برام گذاشتی
اللهم عجل لولیک الفرج

کاشانی چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://ranginkalam.blogfa.com

سلام
فیلمتو دانلود کردم
گفتم چقدر آشناست نگو شبکه سه برنامه نیمروز گذاشتند به هر جهت ممنون
راستی اگه منو قابل میدونید دوست دارم لینکم کنید
با نام رنگین کلام
تشکر
منم شمارو لینک کردم

سلام دوست عزیزم.ممنونم از لطفت و حضور گرمت در وبلاگم.حتما با افتخار لینک شدین

زهرا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ http://nokar133.blogfa.com

سلام
من آپم

سلام زهرا جان.ممنونم از حضور گرمت

؟ چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام دوست عزیز ممنون از وب قشنگت من نمیتونم نیمروزو ببینم اگه لطف کنی و خلاصه ی برنامه رو هر روز بنویسی خیلی ممنون میشم چون من نمیتونم برنامه ها رو دانلود کنم

سلام دوست عزیز.اگه خودم موفق بشم ببینم و امکانش باشه حتما عزیزم

مهشید چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام میشه اون قسمتی که والبالیست ها رو اورده بودن بزاری.مخسی

سلام مهشید جان.حتما قسمت هایی از اون برنامه رو میذارم.ممنونم از حضورت

ندا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ

آره جمعه 8 مهر برنامه داشتن

من نمیدونستم.حالا انشاالله از این هفته چون فکر میکنم جمعه ها برنامه دارن

tahura چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ http://ali_ziya64.blogsky.com

طهورا
سلام.من دیگه نمی تونم نیمروزروببینم.تموم دلخوشیم همین عکساوفیلمای وبلاگ شماست.
مرسی بابت همه ی زحماتت
دوست دارم
بای

سلام tahura عزیز.منم دلخوشیم به حضور شما و نظرات قشنگتون هست.ممنونم از حضورت

باران پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ق.ظ

به قول آقای ضیا:سلاملکم!!!خوبی؟...خوشی؟... راستی منم نمیتونم نیمروزو ببینم.ولی پیش خودمون باشه من میرم خونه ی سرایدار مدرسه و نیمروزو میبینم!!!کاری که از دستمون بر میاد!!بابت کلیپ و عکسای نانازی که گذاشتی ممنون.بازم بهت سر میزنم!!!راستی وبت خیییلی خیییلی خوبه! یاعلی. مواظب خوبیات باش!!!

سلام باران عزیز.واقعا‍؟؟؟!!چه سرایدار با حالی!!!
منم ممنونم از حضو گرمت عزیزم

فاطمه پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ http://fatima-0077.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
ممنونم قربونت برم منم آپم
به وبلاگم اگه خواستی یه سری بزن

سلام فاطمه جان.با افتخار میام عزیزم

لاله پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ http://sms-ghashang.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من می خواستم برنامه گلخانه که تو پستای قبلیت هست رو دانلود کنم اما نمیشد.باید عضو میشدم که قبلا عضو شدم اما پسوردم یادم رفته.هر کار میکنم پسوردمو برام ایمیل کنن میتونم.نمیشه.من اون برنامه رو می خوام.
راستی امروز چرا نیمروز نشون نداد؟جاش گزینه جوان داد...

سلام لاله جان.لازم نیست عضو بشی عزیزم.راحت میشه دانلود کرد.
خب نیمروز پنج شنبه ها پخش نمیشه دیگه!ممنونم از حضور گرمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد