سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

پلاک 10،هشت بهشت و برنامه گلخانه

سلام دوستان عزیزم 

امیدوارم حالتون خوب باشه و دلتون از غصه دنیا خالی 

واسه امروز اول 2 تا عکس از برنامه پلاک 10 که کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران و از ویژه برنامه های انتخابات بوده با اجرای سید علی ضیا رو براتون میذارم. 

 

   

 

  

 

و حالا برنامه هشت بهشت که شرمنده همه دوستان عزیزم هستم چون نتونستم برنامه رو به طور کامل براتون بذارم.چند تا عکس و یه فیلم کوتاه.... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

دانلود(هشت بهشت)          

 

همونطور که میدونین آقای ضیا چهارشنبه مهمان برنامه گلخانه بودن.اینم عکس و فیلم این برنامه:  

 

 

  

   

 

 

  

  

 

 

  

    

 

  

 

  

 

 

 

  

دانلود برنامه گلخانه 1         دانلود برنامه گلخانه 2           دانلود برنامه گلخانه 3 

 

دانلود برنامه گلخانه 4         دانلود برنامه گلخانه 5           دانلود برنامه گلخانه 6

  

یه خواهش:   

 غزل جان یکی از دوستان خوبمون درخواست کرده بود به برنامه نیمروز پیامک بزنیم و بخوایم آقای احسان علیخانی رو به برنامه دعوت کنن.به نظرم اگه دعوت کنن برنامه جذابی میشه.خواهش میکنم اگه دوست دارین حتما پیامک بزنین و این درخواست رو بکنین که ایشون رو به عنوان یک مجری موفق به برنامه دعوت کنن.اگه موافقین شروع کنیم.باشه؟ 

 

راستی هدیه های تولد رو تا دوشنبه برام بفرستین .ali.ziya64@gmail.com قابل توجه بعضی از دوستان این ایمیل متعلق به آقای ضیا نیست و متعلق به این وبلاگ هست.ممنونم از لطف همتون.

 

خدایا تقدیر مرا خیر بنویس آنگونه که آنچه را تو دیر میخواهی زود نخواهم و آنچه را تو زود میخواهی من دیر نخواهم 

 

در پناه حق

 

 

                                                                                                       

نظرات 104 + ارسال نظر
محبوبه جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام دوست عزیز،ممنون از اینکه گلخانه و عکسای قشنگی از علی آقا گذاشتین، من الان در حال دانلود کردن گلخانم،خدا کنه دانلود بشه،بدون اینکه کلافه بشم.

سلام محبوبه جان.ممنونم از حضورت.منم امیدوارم عزیزم.

**نازنین** جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام به دوست خوب و گلم یه هوادار از
هوادار های آقای ضیا امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه و سالم وسلامت در پناه حق باشید دوست گلم بابت عکس ها و فیلم ها ممنونم خیلی خوب والبته با کیفیت بودند دست گلت درد نکنه و از شما دوست عزیزم خیلی خیلی ممنونم.

سلام نازنین جان.خواهش میکنم عزیزم.منم ازت ممنونم بابت حضور گرمت و لطفی که به من داری.

فاطمه س جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

سلام.هوادار عزیز خیلی خوشحالمون کردی عکسات که عالی بود.راستی من هم میگم اگه اقای علیخانی با اقای ضیا در یک برنامه حضور داشته باشن چی میشه.پس من هم هستم. راستی فیلما هیچ کدوم برا من دانلود نشد.راستی شما وبلاگ مرجان خانم رفتی که؟بی زحمت اگه میشه فیلما رو مثل ایشون در وبلاگت قرار بده تا ماهم دانلود کنیم.راستی اگه شما هم موافق بودید و بچه ها هم راضی بودن این کارو بکنید.ببخشیدا.خیلی ممنون.یاعلی

سلام فاطمه جان.ممنونم عزیزم منم خیلی خوشحالم که شما خوشحالی.برنامه با حضور این دو مجری موفق واقعن دیدنی میشه.
عزیزم من امتحان کردم ولی واسه فیلمای من میگه حجمشون بالاست. اما نگران نباش حتما یه فکری میکنم.ممنونم از حضورت

مه یاس جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ http://motrebe-eshgh.blogfa.com

سلام دوستی...
آپم دوست داشتی بیا خوشحال میشم...
راستی بابت دانلود برنامه هشت بهشت ممنون...
یاعلی...

سلام مه یاس عزیز.ممنونم از لطفت و حضور گرمت در وبلاگ.

مینا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ

اقا من نمیتونم با اینا دانلود کنم تو رو خدا کمکم کن

من شرمنده ام مینا جان.به زودی با یه لینک دیگه هم میذارم.ممنونم از حضورت

عاطفه جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام مرسی عزیزم خیلی خوب بود دمت گرم.

راستی فکر می کنی علی اقا بیاد یه سری به اینجا بزنه؟من که خیلی خوشحال میشم اگه بیاد.

در پناه حق

سلام عاطفه جان.منم ممنونم از حضور گرمت.امیدوارم آقای ضیا این لطف رو بکنن.منم خوشحال میشم.یا علی

الهه جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام، سلام
عاشقتم
عالی بودن
واقعا دستت درد نکنه
از خدا می خوام این وبلاگ همیشه پا بر جا بمونه
خیلی خیلی دوستت دارم
یه سوال، این برنامه پلاک 10 کی پخش شده بوده؟؟؟
مرسی خانومی، یا علی مدد

سلام الهه جان.ممنونم از لطفت عزیزم.
برنامه پلاک ۱۰ مربوط به انتخابات ۸۸ بوده.ممنونم از این همه لطف.شرمنده کردی.منم خیلی دوستت دارم.یا علی

رها جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام
مرسی که دانلود سینما گلخانه رو گذاشتی
سایت نیمروز رو گفتم مگه چه خبره؟
بای

سلام رها جان.منم ممنونم بابت حضورت عزیزم.مثل اینکه راه اندازی شده.سایت نیمروز در لینک های وبلاگ ثبت شده عزیزم.حتما برو.

رها جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ

من نتونستم دانلودشون کنم
چطور باید دانلود کنم؟

روی دانلود که بزنی یه صفحه میاد باید request downoad ticket کلیک کنی بعد منتظر بشی تا download ظاهر بشه بعد روی اون بزنی دوباره یه صفحه باز میشه که بالای صفحه اینه: please click here. این نحوه دانلود هست عزیزم.امیدوارم دانلود شه.
اگه بازم مشکل داره باید صبرکنی با یه لینک جدید بذارم.ممنونم از حضورت

الهه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ

آخی... نازی
من دقایق اول برنامه گلخونه رو ندیده بودم. دستت درد نکنه
خدا کنه دانلود شن

منم امیدوارم دانلود شه عزیزم.

غزل شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام دوست خوبمخسته نباشی بابت همه ی زحمتایی که میکشی خدا کنه اقای ضیا این وبلاگ رو ببینه و متوجه بشه که واسه این وب چه قدر زحمت کشیده شده.از بابت اطلاعیه ای که واسه بچه ها زدی راجبه اون پیشنهاد واقعا ممنونتم خدا کنه بچه ها هم جدی بگیرنش و این اتفاق بیفته.فقط یه خواهش تو رو خدا عکسای شخصی بیشتری از اقای ضیا بذار خیلی گلی بازم خسته نباشی
یا علی

سلام غزل جان.ممنونم عزیزم.خیلی به من لطف داری.منم امیدوارم آقای ضیا لطف کنن و بیان و نظرات قشنگ شما رو بخونن.
اگه همه بچه ها پیامک بزنن حتما میشه.
باشه به زودی عکس های شخصی رو میذارم.البته ممکنه جدید نباشن...

زهرا !!!! شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ق.ظ

سلام
خیلی خیلی ازت ممنونم که وقت با ارزشت رو صرف این وبلاگ می کنی و برای هواداران آقای ضیا احترام قائلی امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی.
بازم یه دنیا ممنون

سلام زهرا جان.
منم از لطف و توجه شما نسبت به من و وبلاگم ممنونم.
یه دنیا ممنون از لطفت.

رها شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام گلم مرسی بابت عکسا خیلی خوشگل بودن
موفق باشی

سلام رها جان.ممنونم از لطف و حضورت عزیزم

پاتوق هواداران علی ضیا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://ali-zia.blogfa.com/

سلام دوست من
احوال شما

ممنون که این همه زحمت میکشید
مطمینم به پاتوق سر میزنید و باهاش اشنا هستید
من یه کار مهم با شما داشتم
ممنون میشم گفتگوی ان لاین داشته باشیم !
یاعلی

ممنونم دوست عزیزم از لطفت.حتما

شکیبا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام دوست خوبم عکسا عالی بود
دستت درد نکنه
اما در مورد اینکه اس بدیم اقای علیخانی رو دعوت کنن من که مخالفم
من تو بعضی از سایت های مربوط به اقای علیخانی رفتم اونجا نه تنها از اقای ضیا خوب نمی گفتن بلکه ............دیگه حالا نمیشه گفت اونجا حتی یه نفر نخواسته بود که اقای ضیا به ماه عسل دعوت شه ولی بچه های اینجا می خوان که اقای علیخانی به نیمروز دعوت شه .......
ببخشید عزیزم این اولین انتقادیه که از سایتت میکنم ولی بهتر بود که شما این جمله ی اخرتونو نمی نوشتین اینجا سایت اقای ضیاست نه اقای علیخانی .البته اقای علیخانیم مجری خیلی خوبی هستند اینو گفتم که یه موقع دوستان بد برداشت نکن ................
ببخشید اگه چیز بدی گفتم
ولی بازم یه دنیا تشکر

سلام شکیبا جان.ممنونم از حضورت و نظری که گذاشتی ولی راستش من یه کم با شما مخالفم.این وبلاگ هایی که میگین از آقای ضیا بد گفتن هیچ ارتباطی با شخص آقای علیخانی نداره.ایشون یکی از مجری های موفق کشورمون هستن و یکی از دوستان خوب آقای ضیا.
اینجا وبلاگ هواداران سید علی ضیا هست و به نظر تک تک دوستان احترام میذارم شما هم اگه این نظر رو داری قابل احترامه و میتونی پیامک ندی.من گفتم هر کی دوست داره.هواداران سید علی ضیا مثل خودش با معرفتن. بذار اونا نخواسته باشن که آقای ضیا به ماه عسل دعوت شه اما ما بخوایم آقای علیخانی رو به نیمروز دعوت کنن.ببخشید طولانی شد. لازم دونستم بگم.
بازم بی نهایت ممنونم از نظرت

الهه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام
هشت بهشت دانلود نمیشه.
گلخانه هم فقط تونستم اولی رو دانلود کنم
دیشب داشتم دانلود می کردم که دیدم وسطش گیر کرد خاموش کردم تا امروز که ببینم دانلود میشه یا نه که دیدم دانلود نمیشه
حالا من چی کار کنم؟؟؟؟

سلام الهه جان.نگران نباش به زودی با یه لینکی میذارم که بتونی دانلود کنی.شرمنده عزیزم.

شیما شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

عکس هات خیلی ماهه
عین خودت و داش ضیا

ممنونم از لطفی که داری شیما جان.خودت ماهی عزیزم

ریحانه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

منم موافقم که پیامک بزنیم به نیمروز و بخوایم احسان علیخانی رو دعوت کنن فکر میکنم رویارویی دوتا مجری پرشور و با استعداد و محبوب و مردمی خیلی برنامه ی هیجان انگیزی رو بوجود بیارهراستی توی این برنامه هشت بهشت آقای ضیا مجری بودن؟عزیزم این سریال دفتر خانه شماره 13 کی پخش میشده که میگین آقای ضیا تو یه قسمتش بازی کردن؟

سلام ریحانه جان.ممنونم از نظرت.
بله آقای ضیا به مدت ۴ هفته مجری برنامه هشت بهشت از شبکه اصفهان هستن.سریال دفتر خانه ۱۳ در سال گذشته هر شب از شبکه ۱ پخش میشد.ممنونم از حضورت عزیزم

سارا سادات شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ http://del-khat.blogfa.com

سلام عزیزم مرسی بابت عکسها.
من تا حالا نتونستم از اینجا هیچی داتلود کنم ولی ممنون که میذاریشون.
امروز ساعت ۴:۳۰ گزینه جوان داره شاید آسد علی ضیا بیاد.
بهم سر بزنی خوشحال میشم

سلام سارا السادات عزیز.من شرمنده شما هستم ولی نمیدونم با هر سایتی آپلود میکنم یه اشکالی داره.من همه تلاشم رو میکنم که بتونی فیلما رو دانلود کنی.ممنونم از حضورت.

ساحل شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام عزیزم .چطوری باید دانلودش کنم؟؟؟؟میشه توضیح بدی؟

سلام ساحل عزیز.روی دانلود که بزنی صفحه میاد باید request downoad ticket کلیک کنی بعد منتظر بشییه صفحه دیگه میاد روی download میزنی دوباره یه صفحه باز میشه که بالای صفحه اینه: please click here روی این بزنی میاد.
ممنونم از حضورت

آرزو شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام
ممنون بابت فیلم ها و عکس هایی گذاشتین میشه یه لطفی بکنید و اون برنامه ای هم که حمید استیلی مهمون برنامه بود رو برای دانلود قرار بدین ممنون میشم

سلام آرزو جان.باشه میذارم ولی فقط یه قسمت کوتاه رو میتونم براتون بذارم.ممنونم از حضورت

مهدیه خدابخش شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام .دست گلت درد نکنه عزیزم .ممنون
یا علی

سلام مهدیه جان.ممنونم از حضورت عزیزم

niki شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

salam doste aziz axa kheyli ghashag bodan mamnon

سلام niki جان.ممنونم از حضورت و لطفی که داری.

کیمیا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ

ممنون عزیزم بابت عکس ها و فیلم ها.

منم از لطف شما ممنونم کیمیا جان.

الهه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام
ببین من تونستم دانلود کنم
ببخشید که گفتم دانلود نمیشه دانلود نمیشه
یه خرده کم طاقتم
ولی یه مشکل کوچوکو وجود داره:
برنامه گلخونه تیکه دومی رو که دانلود کردم فایلش خرابه انگاری....
تا بیست ثانیه اول نشون میده، بعدش قطع میشه

یا علی

سلام الهه جان.باشه عزیزم فیلم دومی رو دوباره درست میکنم و میذارم.خوبه؟
ممنونم از حضورت عزیزم.

نجمه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام
ببخشید فوضولی میکنم شما گل پسری یا گل دختر ؟

سلام نجمه جان.ممنونم از حضورت
من یه دختر ۲۰ ساله هستم عزیزم.

گلی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ

ببخشین که چند روز خیلی سرم شلوغ بود نتونستم بیامراستی خیلی زود به زود اپ میکنی.راستی ممنون از عکسها وفیلم ها.راستی سلام.راستی برنامه امروز را دیدین؟مهمونشون یه خانم وکیل بود.بای

سلام گلی جان.منم از لطف شما ممنونم.متاسفانه من برنامه امروز رو ندیدم.ممنونم از حضورت

راضیه(وفا) شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام عزیز امیدوارم برنامه ی قم رو درست کرده باشی من فردا قرار برم کافی نت اگه درست نکردی تو رو خدا فردا عصر درستش کن ممنونت میشم

سلام راضیه جان.من واقعا نمیدونم با چه سایتی آپلود کنم که درست باشه!!!!!!

بربام هیچستان شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.hichestan9.blogfa .com

سلام دوست عزیز........ ممنون ازاینکه به وب ما سرزدین ونظر دادین واقعا که افتخار دادین ...... امیدوارم اقای ضیا ازوبلاگ شما با این همه عکس زیبایی که از ایشون در اینجا هست واقعا خوششون بیاد ......ااز اینکه مرا لینک کردین ممنونم......موفق باشید........

سلام.ممنونم از لطف و حضور گرمتون.شما هم موفق باشید

رها شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ

مرسی دارم دانلودشون میکنم

خیلی خوشحالم رها جان

شراره شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

بچه ها تو رو خدا زنگ بزنید روابط عمومی بگیید وقت برنامه رو از اول مهر عوض کنند ما که میخواییم بریم مدرسه چیکار کنیم خیلی ممنونم

شراره جان حق با شماست.باید همه بخوان تا وقت برنامه عوض شه.
ممنونم از حضور گرمت

ریحانه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ب.ظ

خواهش میشه عزیزم قابلی نداشت نظر گذاشتن ما کمترین کاریه که در برابر زحماتت میشه انجام دادآقای ضیا پارسال تو یه برنامه ای به اسم شتاب که از شبکه استانی سمنان پخش میشد یه مدتی اجرا داشتن اگه واست مقدوره میشه ازش عکس یا فیلمی بذاری؟

شما خیلی لطف داری عزیزم.برنامه شتاب...سخته ولی من حتما دنبالش رو می گیرم که ببینم میتوم چیزی پیدا کنم یا نه.ممنونم از حضورت عزیزم

راضیه یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ق.ظ

سلام ممنون از شما

من معمولا صبح هستم
اخر شب هم هستم
زمان رو شما بگید

مرسی

فاطمه س یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علی ضیا

سلام.خوبی.راستی یه هوادار عزیز انگار بیشتر بچه ها مخالفن برا دعوت اقای علیخانی.راستی سایت نیمروز مگه هنوز درست نشده.یاعلی

سلام فاطمه جان.یکی دو مورد بودن که امیدوارم قانع شده باشن.آخه من دلیلی برای مخالفت نمی بینم.آره فکر کنم سایت تقریبا راه افتاده...
ممنونم از حضورت

سارا سادات یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ

مرسی که به همه پی ام ها جواب میدی
من سارا ساداتم نه سارا السادات چون خیلی روش حساسم گفتم.
نیمروز یکشنبه چطور بود؛ مهمونش کی بود؟من نتونسم ببینم دانشگاه بودم.

خواهش میکنم عزیزم این تنها کاریه که میتونم در برابر لطف شما انجام بدم.من همیشه سعی میکنم اسم دوستان رو همونجوری که نوشتن بنویسم اگه حالا اشتباهی بوده من عذر خواهی میکنم.
امروز مهمان برنامه میلاد دخانچی مستند ساز و مجری برنامه گره بودن. ممنونم از حضورت

هانیه یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ http://sam-kambiz-pejman.blogfa.com

ممنون.


آپت عالی بود.

منم از شما ممنونم هانیه جان بابت حضور گرمت

زهرا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام عزیزم
من یکی ازطرفدارای پروپاقرص احسان علیخانی وجز قبیله ام...من همیشه تونوشته جات اینوخواستم ولی تاحالاکه اتفاقی نیفتاده..امیدوارم بادرخواست هممون این برنامه جذاب به روی آنتن بره...من که پیامک زدم...این از من...راستی از جوابت به شکیباممنونم منم خواستم به شکیبا جون بگم توهرجایی یه سری آدمای بی فرهنگ وجود داره ولی ما نباید این اهانت رو اختصاص بدیم به آقای علیخانی
من هروقت هرجایی توهینی به آقای ضیا شده ازشون دفاع کردم باتوجه به این که توهین به هیچ کسی درس نیس...
بازم ممنون از آپت
بای

سلام زهرا جان.امیدوارم با خواسته همه این اتفاق بیفته و آقای علیخانی به نیمروز دعوت بشن.امیدوارم شکیبا جان هم نظر شما رو بخونه.ممنونم از حضورت ونظر قشنگی که گذاشتی.یا علی

راضیه(وفا) یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ http://raziye-vafa.blogfa.com

سلام عزیزم درست شد دیگه نمیخواد کاری کنی من ۵تاشو فعلا دانلود کردم ایشالله بقیشم یه روز دیگه دانلود میکنم دمت گرم

سلام راضیه جان.خوشحال شدم.ممنون از حضورت

سارا سادات یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

منم با تغییر ساعت برنامه موافقم چون اون ساعت کتابخونه ام واسه درس خوندن.اگه از برنامه امروز عکس داشتی برامون بذار.
گرتسیو!
پ.ن:آپ کردم.

سلام سارا سادات عزیز.بله خوب میشه اگه عوض شه همه موافقن.
اگه داشتم حتما میذارم ولی فکر نکنم....شرمنده عزیزم

رها یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام
امروز مجری گره رو دعوت کرده بودن به نظرتون یه مجری دیگه رو دعوت میکنن؟
ولی اول برنامه قبل ازاین که مهمونشون بیاد تو خیلی باحال بود

سلام رها جان
ولی خب ایشون رو بیشتر به عنون مستند ساز دعوت کرده بودن.
بله شروع برنامه یکشنبه نیمروز عالی بود.ممنونم از حضورت

ریحانه یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

حدس میزدم که برات عجیب باشه راستشو بخوای من خودمم به صورت کاملا اتفاقی اون برنامه رو دیدم بهرحال عزیزم اصلا نیاز نیست که بخوای خودتو تو دردسر بندازی اگه نشد مهم نیست
راستی بچه ها مجله اتفاق نو اومده حتما برید بخرید و بخونید من که فرصت نکردم همشو بخونم ولی یه تیکشو که خوندم عالی بودبه همه ی کنکوریهای وبلاگ که رشته مورد علاقشونو قبول شدنم تبریک میگم ببخشید پر حرفی کردم شرمنده

سلام ریحانه جان.راستش من دنبالش رفتم اما عکس یا فیلمی نتونستنم پیدا کنم.ممنونم از حضورت عزیزم.

رها دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ

چرا حجمشون این قدر زیاده؟ دوتای اول رو دانلود کردم فکر کردم همشون حجمشون این قدره
اگه احسان علیخانی رو دعوت کنن چی میشه هردوتاشون پرحرف

رها جان من دیگه نمیتونم با حجم پایین تری بزنم چون کیفیت فیلما پایین میاد.
بله اگه آقای علیخانی دعوت بشن برنامه قشنگی رو می بینیم.

رها دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

اون قسمتی که آقای ضیا مچ میندازه رو کی میزاری؟
تو رو خدا ببخشید ولی خیلی دوست دارم ببیننش فقط حجمش زیاد نباشه
راستی اسمتو بگو یا حداقل یه اسم مستعار این جوری همه راحت ترن

حتما همین الان میرم که بذارم در وبلاگ.
شما همون یه هوادار بگو عزیزم.

الهه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ق.ظ

سلام
هنوز تیکه دومی برنامه گلخونه رو درست نکردییییییی؟؟

دوستت دارم، یا علی

سلام الهه جان.من فکر میکنم یه فیلم اضافه هست اونجا شما 3 رو دانلود کردی؟میتونی بگی اولش با چی شروع میشه؟به نظرم باید 5 تا فیلم باشه فیلم 2 و 3مثل هم هستن و لینک دومی خرابه.نمیدونم وقت نکردم برم 2 و 3 رو دانلود کنم ببینم چیه!

RHN دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ http://flower95.blogfa.com

سلام دوست عزیزم!
مرسی از اینکه به درخواستم جواب دادی فقط میخواستم بدونم کجا گذاشتیش؟ توی دانلود یک است یا جای دیگه ای برای دانلودش باید برم؟
و یک سوال دیگه: من میخوام یه فیلم حدود ۵ دقیقه ای رو آپلود کنم ولی هیچ سایت آپلودی این کارو نمیکنه تو از کدوم سایت آپلود میکنی؟ میتونی راهنماییم کنی؟
ممنون میشم اگه جوابمو به دستم برسونی

سلام دوست عزیز.شرمنده با این همه معرفت شما واقعا شرمنده هستم.من نظر قبلی شما رو فراموش کردم.میشه کامل تر بپرسید؟
من واسه فیلم های وبلاگ از مدیا فایر-پرشین گیگ -پارسا اسپیس و...استفاده کردم اما در حل حاضر از آی فایل استفاده میکنم.ممنونم عزیزم از حضوزت.

شکیبا دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ق.ظ

بابا اینجا که کلا همه هوادار احسان علیخانی هستند ما اینجا قریب افتادیم.......

این چه حرفیه شکیبا جان.
اینجا فقط و فقط وبلاگ هواداران سید علی ضیاست.اگرم درخواستی بوده مربوط به برنامه نیمروز هست که مجری این برنامه آقای ضیاست پس همه چی مربوط به ایشونه عزیزم.ممنونم از حضورت

فاطمه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.art74.blogfa.com

سلام بدو بیا اپم نظر یادت نره

nikoo دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام هوادار سید علی ضیا.
وبلاگ خیلی خوبی داری. مخصوصا آپ های شب های قدرت عالی بودن. من هوادار علی ضیا نیستم اما فکر می کنم بهترین مجری برنامه های تلویزیونی در حال حاضر، فقط اونه.
موفق باشی.

سلام nikoo عزیز
ممنونم از حضورت عزیزم و لطفی که به وبلاگم داری.

گلی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

چرا بعضی ها انقدر کوته فکرن؟چرا به حقوق دیگران توجه نمیکنن؟اخه داش علی هم مثل تمام ماها حق داره طرفدار هر تیمی که دوست داره باشه.چرا بهشون اعتراض میکنین؟اه خیلی ناراحت شدم.راستی سلام

سلام گلی جان.بله موافقم.ای کاش آقای ضیا خیلی از تیم محبوبشون در نیمروز حرف نزنن چون بعضی ها خیلی تعصب دارن دیگه...ممنونم از نظرت عزیزم

شیما دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

سلااااااااااام
ببخشیندها ولیییییییییییییییییی
مرگ خودم دانلود نمیشه
دیگه چیکار کنم دیوونه شدم هاااااااا
اگه میشه ودوست دارید بگید باید چیکار کنم
لطف میکنید
راستی راستی سایت تون بی نظیره و عالی من خیلییییییییییییییییییی دوسش دارم

سلام شیما جان.ولی بقیه دوستان چند بار امتحان کردن شد میشه شما هم دوباره امتحان کنی.دوباره آپلود کردنشون خیلی وقت گیره اگه بازم نتونستی دوباره با یه سایت دیگه آپلود میکنم.
ممنونم از لطفی که داری.ممنونم از حضورت عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد