سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

به توکل نام اعظمت

سلام 

من یه هوادار از هوادارن علی ضیا هستم.این وبلاگ رو برای حمایت از هنرمند دوست داشتنی 

خودمون ساختم امیدوارم خوشش بیاد. 

امیدوارم بتونم با این وبلاگ یه قدم کوچولو در راستای اطلاع رسانی در ارتباط با فعالیت های هنری این هنرمند بردارم. 

نهایت آرزوم برای این وبلاگ اینه که روزی علی ضیا از وبلاگم دیدن کنه و امیدوارم روزی وبلاگم لیاقت این لطف آقای ضیا رو داشته باشه. 

علی ضیا هواداران زیادی داره و وبلاگ هایی هم که برای حمایت ازش راه اندازی شدن کم نیستن اما من این وبلاگ رو زدم چون شخصا برای شخصیت علی ضیا و علاقه زیادی که به اهل بیت(ع) به خصوص حضرت علی (ع) داره احترام زیادی قائلم. 

من در یکی از مصاحبه های علی ضیا خوندم که ایشون معتقد بودن 2 عامل ماندگاری یه مجری خدا و مردم هستند.ایشون اعتقاد دارن یک مجری خیلی باید حواسش به مردم باشه و به نظرم این فقط یه حرف نیست و این فاکتور باعث شده که علی ضیا هم مشهور باشه و هم محبوب. 

اجرای علی ضیا رو هم خیلی دوست دارم چون احساس میکنم به شدت صادقانه اجرا میکنه. 

براش آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم.امیدوارم این وبلاگ رو ببینه وخوشش بیاد.  

 

دوستان گلم شما هم با نظرات قشنگتون همراهیم کنین.

 

 

 

نظرات 37 + ارسال نظر
نیایش دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام.
مبارک باشه.
موفق باشی.

ممنونم نیایش جون. خوشحالم کردی

یه یه دوووووووووست دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام دوست عزیز موفق باشی

ممنونم دوست خوبم. لطف کردی

عطیه سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام عزیزم بزای شما و آریالای ضیا توام آؤزوی موفقیت میکنم

ممنونم عطیه عزیز
منم برای شما بهترین ها رو آرزومندم

وبلاگ مهدی پاکدل چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ق.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام دوست عزیز.خیلی از لطفت ممنونم
اجرای بسیار زیبای علی ضیا که جزو بهترین مجریان حال حاضر تلویزیونه،همیشه مورد علاقه و توجه من هم بودهبا کمال میل و با نهایت افتخار لینکتون کردم.شما هم لطف کنید منو با ستاره هنر ایران (مهدی پاکدل) لینک کنید.ممنون.موفق باشید

شایان چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.shayanyadollahi.blogfa.com

من علی رو خیل ی دوست دارم انشا. خودم یه تنه قصه هاتون وپرپرکنم واقعا جالبه راستی تبادل لینم متظرمااااااااا

رویا پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام من عاشق علی آقا هستم و نیمرووووووز جذابش من از 29 تیر به خاطر اینکه پیش دانشگاهیم میرم دبیرستان
کلاسامون جوریه که من اصلا نمی تونم نیمروز و ببینم
حالا من چی کار کنم

سلام رویا جان
نگران نباش عزیزم.من قول میدم قسمتهای جذاب نیمروز رو برات بذارم که دانلود کنی.آقای علی ضیا خودش گفته همه غصه ها رو یه تنه پر پر میکنه.پس اصلا غصه نخور عزیزم.

تینا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ http://i-love-sam.blogfa.com/

سلاااااااااااااااام

وای این پسره خیلی نمکه

مجری خیلی خوبیه... خیلی مسلط هست...

عزیزم لینکت کردما...

بازم بهم سر بزن...

سلام تینا جان
ممنون.منم با افتخار لینکت میکنم.
حتما میام چون سام رو خیلی دوست دارم شما هم ما رو یادت نره

زیبا دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه

ممنونم زیبا جان.
امیدوارم بهتر بشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام

سلام
ممنون از حضور گرمتون

یه رهگذر چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام تو دیگه از کجا پیدات شد؟ من نمی دونم شماها چرا دارین خودتونو واسه علی پرپر می کنین بعد اون ور علی داره خودش یه تنه غصه هاتونو پرپر می کنه این همه جنازه رو کجا چال کنیم؟

سلام یه رهگذر عزیز
اگه یک بار دیگه وبلاگ"سید علی ضیا" رو ببینید و مطالبش رو بخونید متوجه میشید کسی خودش رو پر پر نمیکنه.این وبلاگ فقط برای حمایت از یک هنرمنده و اطلاع رسانی در مورد فعالیت های ایشون برای هوادارانشون.یه کم دقت کن دوست عزیز.
ممنون از حضورت عزیزم و نظر قشنگت.

فاطمه یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام عزیز عالیه فقط کاش یه کم عکس های شخصی تری از علی ضیا بهمون مشون می دادی

سلام فاطمه جان
حتما پیدا کنم براتون میذارم
ممنون که به وبلاگم اومدی و نظر قشنگت رو گذاشتی

هاها چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

[:S001:]

هانیه خ.ح از کاشان جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام . من همشهری سید علی هستم. ممنون از وبلاگت. من یک هفته پیش واسه دومین بار علی جون رو دیدم توی همایش کنکور فرهنگسرای مهر کاشان.
علی جونم عاشششششششششششششششششششششششششششششقتم به مولا. الهی بترکه هرکی نمیتونه خوشیتو ببینه علی جونم.

سلام هانیه جان
من از شما ممنونم بابت لطفی که به من و وبلاگم داری.
دوست دارم که از طریق وبلاگم با سید علی ضیا حرف میزنین.ممنونم
امیدوارم بیان و این نظرات قشنگتون رو ببینن

یه نیمروزی شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ

من شخصا اجرای فوق العاده ی آقای ضیا رو دوست دارم.من از۱۱تیر تا ۲۱ مرداد باید واسه کلاس تابستونی برم مدرسه و نمیتونم نیمروزو کامل ببینم .لطفا کمکم کن.راستی سلام!!!!!

سلام دوست عزیز
امیدوارم آقای ضیا نظرات قشنگ هوادارانشون رو ببینن و لذت ببرن
اصلا نگران نباش....من همه تلاشم اینه که بتونم قسمت های جذاب نیمروز رو در وبلاگ قرار بدم..با خیال راحت به کلاست برس...
تا ۲۱ مرداد که چیزی نمونده دوست عزیزم!!!
ممنونم ازحضور گرمت

نیمروووووووووووووووووووووزی(آیسا دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ

الهیییییییییییییییییییییی خودم غصه هاتو پرررررررررررپرررررررررررررر کنم

ممنونم نیمروزی عزیز

رویا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://roya2023@gmail.com

سلام امیدوارم حالت خوب خوب باشه
امروز بعد از چند روز اومدم تو اینترنت و اول از همه تو وبلاگ قشنگت (همون طور که می دونی عزیزم به خاطر کلاسای چهارم دبیرستان)
من فقط تو روزای دوشنبه می تونم برنامه رو ببینم
راستی من نتونستم عکسا رو ببینم
راستی تو ایام رمضون علی آقا چقدر بی حال و بژمرده شدن
واقعا اون آب برتقالا چه تاثیری داشته در شادابی
راستی تا یادم نرفه دوباره بگم وبلاگت خیلی خیلی قشنگه و کلا بروزه
راستی ببخشید زیاد حرف زدم میدونید که ایمیل علی آقا چه تو فیس بوک www.Alizia.fans.@yahoo.comبود

سلام رویا جان
ممنونم از حضور گرمت.دیگه ماه رمضونه و گرمی هوا.مطمئن باش آب پرتقاله خیلی تاثیر میذاره.ولی به نظرم علی ضیا هنوزم خیلی پر انرژی اجرا میکنه.
یا علی

رویا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

دوباره سلام ببخش دوباره مزاحم شدم
نه منظور من این بود که چهرهش شاداب نیست وگرنه خودش که 100% از هر لحاظ 20
راستی در مورد ایمیل آقا علی نگفتین؟
شرمنده

سلام رویا جون
من خیلی خوشحال میشم که میای و نظر قشنگت رو میذاری،پس هیچ وقت مزاحم نیستی عزیزم.بله منظور شما رو متوجه شدم خب ایشونم مثل همه تو ماه رمضون یه خورده خسته میشن و...
راستش من در مورد ایمیل ایشون هیچ اطلاعی ندارم و معمولا به این جور ایمیل ها اعتماد نمیکنم.ولی بازم میگم نمیدونم!!!

رویا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام
راستی در مورد اینکه هر روز بعد از برنامه نیمروز خلاصه ای از اون برنامه رو تو وبلاگ قرار بدی تصمیم گرفتی؟

سلام رویا جان
راستش یه سری فیلم هست که دوستان عزیز درخواست کردن در وبلاگ قرار بگیره انشاالله بعد اونا....به فکرش هستم عزیزم
یا علی

فاطمه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://SAHRA-MM.BLOGFA.COM

سلام می خواستم به یه نکته ی خیلی ظریفی اشاره کنم:دقت کردی طرفداراش کلهم،مینگیل ،پکیج دخترن!؟
به هرحال منم دخترم دوستش دارم و واقعاعاششششقششششم!...
راستی خوشحال می شم به وب منم سربزنی...من تقریبا یه داستان نویسم!بااجزه ی شما البته!

سلام فاطمه جان
ممنونم از نکته ظریفی که بهش اشاره کردی.اما به نظرم طبیعیه و واسه همه هنرمندامون اینجوریه.البته خیلی از آقایون محترم هم هستن که برنامه نیمروز رو می بینن و اجرای سید علی ضیا رو
می پسندن و بعضی ها هم لطف میکنن و به این وبلاگ سر میزنن و نظرات قشنگشون رو میذارن.یا علی

سمیرا یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ

زهرا بومی چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

خیلی عالی بود واقعا ممنون

سلام زهرا بومی عزیز.حواهش میکنم.منم از حضور گرمت و لطفی که داری خیلی ممنونم.با علی

niki چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

salam doste aziz vaghean babate axa mamnonam man yeki az tarafdaraye paropaghorse nimrozam v hamintor ejraye zibaye aghaye ziya v az samim ghalb barash arezoye movafaghyat mikonam yek bare dige ham az to doste golam mamonam babat axo filmha

سلام niki عزیز.ممنونم از لطفی که داری.امیدوارم آقای ضیا آرزوی قشنگت رو که نوشتی بخونن.ممنونم از حضور گرمت.یا علی

خانم دکتر آینده چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام عزیزم من تازه وارد وبلاگ توپّت شدم اگه ممکنه اون لحظه ای رو که مادر علی ضیا وارد استودیو میشه رو بزارید روز مادر رو میگم اگه بزارید واقعأ ممنوم میشم راستی اگه دوست داری میشه اسمتو بگی

سلام خانم دکتر آینده عزیز
باشه عزیزم حتما میذارم.ممنونم از حضورت.شما همون یه هوادار صدام کن عزیزم.

ریحانه پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام من اقای ضیارو خیلی دوست دارم ولی چون هرروز هرکانالی که میذاشتم ایشون بودن ازشون زده شدم ولی هم نیمروز هم گزینه جوان وهم هشت به هشت رو می بینم با این که کنکوری هم نیستم سعی کنیم عشق واقعی رو تجربه کنیم و این قدر برای کسی که نمی دونیم چه ادمیه و فقط جلوی دوربین این کارارو می کنه سرو دست نشکنیم اگه برنا مه ی گلخانه رو دیده باشین ایشون گفتن من در نیمروز 20٪شخصیت خودم هستم و 80٪دیگه اش ادمه جدی هستم این رو یادتون نره ومن این رو هم بگم که من هنوزم از ایشون زرفداری می کنم وبلاگت عالیه از این که پیامم رو پخش کردی ممنونم خدانگه دارشما وسید علی ضیا باشد

سام ریحانه جان.ممنونم از حضورت و اینکه نظرت رو برام گذاشتی

رضا همیشگی جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ

باهفت تا آسمون پر از گلای یاس و میخک
با صدتا دریا پر عشق و اشتیاق و پولک
یه قلب عاشق با یه حس بی قرار و کوچک
فقط میخاد بهت بگه تولدن مبارک چه فایده علی که اصلاْ به ما پسرا محل نمیزاره ولی چه کنم چه کار کنم تو منو نشناختی تو ببین به کی به چی عشق منو باختی برو ... دوست دارم تولدت مبارک بازم دوست دارم ماچ ماچ یه ماچ بزرگ

ممنونم دوست عزیز.امیدوارم آقای ضیا لطف کنن و به این وبلاگ بیان و نظرات شما عزیزان رو بخونن.

پریسا چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ http://mylove.08112011@yahoo.com

واااااااااااای خیلی جیگری .کلا خودتو برنامه باحالین میشه عکسهای بیشتری بذاری. خیلی مر30

ممنونم از حضورت.حتما عکساهای بیشتری از نیمروز و سید علی ضیا در وبلاگ خواهم گذاشت

baran یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ http://hasti-man26.blogfa.com

سلام.وبلاگت عالیه،کاش میتونستم دلمو خوش کنم که علی آقا یه بار وبلاگمو دیده ولی دریغ... .راستی منم لینک کن به این اسم (هستی منA).راستی یه پیغام برای آقای ضیا:علی آقا اگه این وبلاگو دیدی بدون یکی یه جای دنیا حاضره به خاطر خوب بودن تو جون بده.

شیدا جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

ممنون که نیمروز در محرم رو گذاشتید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ http://mylove.08112011@yahoo.com

بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه چشمانت را از من دورکند وبهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد. من پرپر نیمروزم ...
valen mobarak پریسا

ممنونم پریسا جان

زهرا چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ

علی جون برنامت تموم شد دیگه اجرای زیبایت را نمی بینم ولی همیشه به یاد اجرای زبایت هستم

امیدوارم این متنو بخونی
داداش گلم

فرزانه عاشق داداعلی خودم چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

من واقعا عاشقشم شما نمیدونید چه روزهایی برای دیدنش به مدرسه نرفتم

parisay سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

صداکن مرا.صدای توخوب است.صدای توسبزینه آن گیاه عجیبی است.که درانتهای صمیمیت حزن میروید....
...مراگرم کن....
...ویک بار هم دربیابان کاشان.هواابرشدوباران تندی گرفت....

یک غریبه جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ http://ررررررررررررررر

سلام علی جان من خیلی تنهام

یه دوست جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ق.ظ

عزیم همه چی عالی بود من هم دوست دارم از طریق وبلاگ
خودم یا وبلاگ خودشون باهاشون حرف بزنم و پیشنهاد شون رو در مورد اختراعم بپرسم اما ایشون از آذر ماه پارسال نظراتشون رو چک نکردن
امید وارم هر دومون موفق بشیم

نام.مریم سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ق.ظ

علی اقا سلام.شما واقعا ماه عسل را عسل کردید.ولی جای احسان خالیه.مریم از اصفهان.دوست دارم

زهرا علیایی یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ http://3oll.blogfa.com

سلام عزیزم وبلاگ خیلی خوبی داری لطفا به وبلاگ گروهی ماهم سربزنید.

سلام.مرسی از حضور گرمت زهرا جان

لایف 2 چت پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ http://life2chat.com

سلام.وبلاگ قشنگ و جالبی دارید.خوشحال می شم به چت روم ما هم سر بزنید.داریم سعی می کنیم یه محیط سالم،صمیمی و دوستانه با حضور افرادی مثل شما داشته باشیم. لینک جامعه مجازی:http://life2chat.com لینک چت روم:http://life2chat.com/chat/chat.php منتظرتون هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد