سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

نیمروز

سلام دوستان عزیزم 

امروز براتون یه قسمت از برنامه جذاب نیمروز رو گذاشتم .همون قسمت مچ انداختن علی ضیا که دکور برنامه رو میشکنه

امیدوارم خوشتون بیاد 

فقط خداییش نظر یادتون نره 

هر قسمتی از نیمروز رو دوست داشتین بگین براتون بذارم  

 

 

 

  

 

مواظب خوبی هاتون باشین 

یا علی

نظرات 34 + ارسال نظر
شایان چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.shayanyadollahi.blogfa.com

عالی اون برنامه رولت خوردن علی فوتن وعلی خیلی قشنگه خواهشمیی کنم بزاریش

شایان عزیز
حتما اگه تو فیلمام داشتم برات میذارم
ممنون که سر زدی

محیا چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ http://mahdipbahnosht.blogfa.com

سلام گلم خوبی:مرسی سر زدی وبتون عالیه موفق باشید من لینیکتون کردم بای

خواهش میکنم محیای عزیز
ممنوم از شما هم که اومدین به وبلاگ "سید علی ضیا" سر زدین
منم لینکت کردم عزیزم.ممنون

sahar پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.behnoush-t.blogfa.com

سلام
خیلی ممنون که به من سر زدی. من هم خیلی خوشحال میشم با هم دوست باشیم. با افتخار لینک شدی. تو هم لطفا من رو با عنوان "هواداران بهنوش طباطبایی" لینک کن. ممنونم

ممنونم دوست عزیزم
منم شما رو لینک میکنم
موفق باشی

وبلاگ مهدی پاکدل پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ق.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام.خوبی؟
من هر کاری کردم که فیلم رو دانلودش کنم نشد،میتونی مشکلش رو حل کنی تا منم ببینم.چون این قسمت رو ندیدم ممنون

ممنونم عزیزم که به وبلاگم سر زدی
باشه حتما مشکلش رو حل میکنم که بتونی ببینی

رزیتا پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام
من خودم طرفدار پر و پاقرص سید علی ضیا هستم وبهتون تبریک میگم وبلاگ خوبی دارین اما از اونجایی که من سرعت نتم کمه نمی تونم کلیپها رو دانلود کنم پس اگه امکانش باشه از برنامه نیمروز عکس بذارین ممنون.
یا علی

ممنون دوست خوبم . لطف داری
باشه حتما برات عکس از برنامه نیمروز میذارم

ناصر پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام
وب خیلی خوبی داری بهت تبریک میگم
اگه امکانش باشه از نیمروز بیشتر عکس بذلر ممنون
یا علی

ممنون دوست خوبم . لطف داری
باشه حتما برات عکس از برنامه نیمروز میذارم

شایان پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.shayanyadollahi.blogfa.com

عکس ازعلی دارم خواستی بگو بهت بدم تاسهمی دروبت داشته باشم

سلام شایان عزیز
ممنون.حتما اگه عکس خواستم بهت میگم.لطف کردی

مهدیه پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام اگه میشه لطف کنین برنهمه ی نیمروز اوون روزی که فتیله ها رو اورده بودن رو واسه دانلود بزارین اگه میشه کامل باشه مرسی

سلام دوست عزیزم
ممنوم که سر زدی
شرمنده من اون قسمت رو خودمم ندیدم
اگه تونستم از جایی گیر بیارم حتما میذارم

وبلاگ مهدی پاکدل پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام.ممنونم دانلود میشه
نمیدونم صبح مشکلش چی بود که حتی صفحه رو باز نمیکرد که شروع به دانلود کنه مثل حالتی که لینکش مشکل داشته باشه ولی حالا شد.ممنون

خوشحالم که مشکلش حل شد
امیدوارم ببینی و خوشت بیاد عزیزم

دانشجو پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام من هم برنامه ی روزی که فتیله ایها اومده بودنو ندیدم فکر کنم اگه بذارید خیلی خوب میشه
ممنون

من خیلی بابت این قضیه شرمنده هستم
من این قسمت رو خودمم ندیدم.بعید میدونم بتونم فیلمش رو بذارم
بازم شرمنده دوست خوبم
ممنون که افتخار دادی و به وبلاگم سر زدی

مهدیه جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام اگه میشه برنامه ی اون روزی که اقای یوسف کرمی رو اورده بودند رو واسه دانلود بزارین تورو خدا ببخشید که این قدر زحمتتون میدم...........شرمنده

خواهش میکنم عزیزم
من آرزومه که بتونم برای هوادارای علی آقا فیلماش رو بذارم و دلشون رو شاد کنه
حتما

محسن شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام
اگر میشه قسمت شعبده بازی و بذارین ممنون از وب سایت خوبتون

سلام دوست عزیز
حتما در اولین فرصت این قسمت رو واسه دانلود میذارم
ممنون از حضورت در وبلاگ سید علی ضیا

باران شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ

دوست عزیزم مرسی از کار قشنگت . حالم زیبا شد ! اگه بتونی کم کم کلیپ همه ی شیطنتای داداش علی رو بذاری خیلی خوب میشه . دست درد نکنه .
راستی ... سلاملکم !

سلام دوست عزیزم
خواهش میکنم.قابل هوادارای علی آقا رو نداره
حتما عکس ها و کلیپ های بیشتری از نیمروز رو واسه دانلود میذارم
ممنون که به وبلاگ سید علی ضیا سر زدی

زهرا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام ،من که نتونستم دانلود کن

سلام دوست عزیز
چرا؟فکر کنم دانلودش مشکلی نداره.هم خودم امتحانش کردم هم دوستان فیلمش رو دیدن.دوباره برو دانلودش کن.

فاطمه پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.art74.blogfa.com

برنامه نیمروز رو دانلود کردم اما برنامش زیپ است تو کامپیوتر ما باز نمیشه باید چی کار کنم؟

سلام فاطمه عزیز
باید نرم افزار win zip رو داشته باشی دوست خوبم.ممنون از حضور گرمت.

طرفدار یه آتیشه علی آقای کاشوونی پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام وبلاگت عالیه ولی من نتونستم قسمت مچ انداختن علی رو دانلود کنم بعد اگه میشه اون قسمتی که علی با معاون افکار سنجی رئیس جمهور بازی فکری می کرد و بزار ممنون از وبلاگ عالی و قشنگت

سلام طرفدار یه آتیشه علی آقای کاشونی عزیز
چرا عزیزم نتونستی؟باشه حتما اون فیلم رو برات میذارم.ممنون که اومدی به وبلاگ سید علی ضیا سر زدی و نظر گذاشتی.

نازنین جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ب.ظ

دوست عزیز سلام
ممنونم از وبلاگ خیلی خیلی خوبت فقط ازت خواهش میکنم کلیپ های بیشتری از برنامه ی نیمروز بذارید راستی من متاسفانه نمیتونم فیلم رو دانلود کنم
بازم از وبلاگ خوبت ممنون
امیدوارم همیشه موفق باشی

سلام نازنین جان
ممنون افتخار دادی و به وبلاگم امدی.به من و وبلاگم لطف داری.حتما کلیپ های بیشتری میذارم عزیزم.بازم ممنون

ریحانه چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام.من نمیدونم چرا شانس ندارم!چون هر چی میخام دانلود کنم نمیتونم!لطفا کمکم کنینمرسی

۰۰۰ پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://a2826.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوشگلی دارین.

سلام
ممنون دوست خوبم که وبلاگم رو دیدی و نظر قشنگت رو گذاشتی
بازم منتظر حضور گرمت هستم

سوسن پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام انشاا...خودم یه تنه غصه هاتو ژرژر کنم علی جان

سلام
امیدوارم آقای ضیا نظرتون رو بخونه
ممنون

عاشق علی ضیا جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ

خواستم بگم علی بخداعاشقتم

سلام
ممنون که اومدی

سوسن جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ

می تونم اسمتونو بدونم

فرقی نمیکنه اسم من چیه دوست خوبم
شما به من همون یه هوادار بگو
ممنون عزیزم

اروشا جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام.وبت عالیه خوشکلم
فقط نمی دونم چرا نمی تونم فیلم هارو دانلود کنم

بازم ممنون بای دوستون دارم

سلام اروشا جان
ممنون.لطف داری
به زودی فیلم ها رو با فرمت های دیگه قرار میدم تا بتونی دانلود کنی
بای

شراره جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ

بروبچ سلام
میگم این علی ضیا چی داره که این قدر دوسش دارین
پسره ی پرو و ایکپیری و سیریش اه اه اه

سوسن شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ

خواستم به شراره جوابی بدم اون واسه هواداراش عزیزه ومن شخصااونو یه پسرخوب می دونم

ممنونم سوسن عزیز

هانیه سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ

مرسی از وبلاگ خوبتون
من این فایل رو دانلود کردم ولی نمی دونم چرا اصلا باز نشد؟

لطف داری هانیه عزیز
نمیدونم.قراره به زودی فایل ها با فرمت های دیگه هم گذاشته بشه حتما اونا رو امتحان کن دوست عزیزم....ببخشید واسه این خیلی بدقولی کردم
شرمنده همه دوستان

رویا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ

من رفتم نیمروز ببینم

یا علی

محدثه جون!!!! دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام خوبی؟اول از همه بگم که من فیلمارو میتونم دانلود کنم ولی این یکی نمیشه دقیقا راهنمایی میکنی؟
بعدشم من فیلم رولت خوری و یوسف کرمی و...دارم اگه یه کم بگردی میتونی پیداکنی وبرای هواداری گل علی اقا بزاری....................
مرسی عزیزم

سلام محدثه جون
وقتی روی دانلود فیلم مورد نظرت میزنی یه صفحه باز میشه روی دانلود معمولی بزن و منتظر شو شمارش معکوس تموم شه بعدشم روی دانلود بزن.ok?
من قسمت یوسف کرمی رو دارم اما رولت خوری علی ضیا رو نه.چه جوری؟ ممنونم از حضورت
یا علی

نازنین جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام قربونی عشقم کجایی دلم هواتو کرده شنبه بیا تا ببینمت از راه دور میبوسمت

سلام نازنین جان.ممنونم از نظر قشنگت عزیزم

حنانه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام
خوب بود

سلام حنانه عزیز.ممنونم از لطفت

ترانه سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام عزیزم.هرکاری میکنم چرا دانلود نمیشه پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میشه یه کاری کنی که بشه؟مرسی گلم

سلام ترانه جان.چه کار کنم؟!!نمیدونم فیلما رو با چه لینکی بذارم که بتونین دانلود کنین!!!

zeynab شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام اول تشکر میکنم ازت به خاطر خلاقیت قشنگت راستی من هر چی گشتم نتونستم وبلاگ علی اقا رو پیدا کنم باید کدوم قسمت برم

سلام ZEYNAB جان
ممنونم از حضورت.در قسمت لینک ها سمت چپ وبلاگ اولین لینک به نام "سید علی ضیا"

زینب یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ق.ظ

سلام خییییییلییییییی منونم از وبلاگ قشنگت یه خواهش دارم میشه وبلاگ خصوصی علی اقا ضیاء را برام بنویسی آخه هر چی گشتم پیداش نکردم بازم مرسسسسسسسسسس

www.hastaam.blogfa.comاینم وبلاگ سید علی ضیا
سلام.منم ممنونم از لطف و حضورگرمت عزیزم

من و دوستم جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ

خیلی دوست داشتیم اقای ضیا یه سری به این جا میزدن حیف شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد