سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سلام.........فیلم و عکس نیمروز

 
سلام دوستداران سید علی ضیا 

امیدوارم حالتون حسابی خوب باشه و امتحاناتون رو خوب خوب داده باشین 

دیدید بالاخره اومدم...........   

اول از همه برد پرسپولیس رو به سید علی ضیا و همه پرسپولیسی های عزیز تبریک میگم و خسته نباشید میگم به استقلالی های عزیز به خاطر بازی خوب و مردونه ای که به نمایش گذاشتن.

 

سلام نیمروزی......................دانلود کنید 

 

عکس های نیمروزی: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

فیلم گزارش قهرمانی والیبال با حضور سید علی ضیا و حامد جوادزاده..................دانلود کنید 

 

فیلم کاشونی حرف زدن سید علی ضیا و گزارش پشت صحنه امین آذری.............دانلود کنید  

 

 

بازم عکس نیمروزی: 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

خداحافظی نیمروزی و زیبا سلام....................دانلود کنید 

 

 

 

یا علی

 

نظرات 73 + ارسال نظر
ناصر شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام
اون روزی که من عکسهاشو میخواستم آقای شهاب شاه ابراهیم (دوربین مخفی) پسرشون و آقای امین آذری مهمون برنامه بودن.
خسته نباشید.
یا علی

سلام دست عزیز.باشه حتما براتون میذارم.
یا علی

محیا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://eternalfriends.blogfa.com

سلام
مرسی از عکسا قشنگ بودن بعضی از برنامه هارو ندیده بودم که تو لطف کردی و عکسش رو گذاشتی
دست گلت درد نکنه

سلام محیا جان
ممنونم از لطفت و حضور گرمت عزیزم

هستی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

خیلی ممنون
راستی لینک خداحافظی نیمروزی و زیبا سلام همون قهرمانی والیباله

خیلی ممنون هستی جان که بهم گفتی.فکر میکنم الان اصلاح شده.برو و خداحافظی نیمروزی و زیبا سلام رو دانلود کن عزیزم

فاطمه اعتمادی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.clob.blogfa.com

سلام بعد سه قرن
شوخی کردم خوشحالم کردی به ما هم سر بزن

ممنونم.منم خوشحال شدم که اومدی و نظر قشنگت رو گذاشتی

**نازنین** شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ

با عرض سلام فراوان خدمت شما دوست عزیز،یه هوادار از هوادارهای آقای ضیا،فکر کردم دیگه به روز نمی کنی!!!!!!!!!
امید وارم که حالتون حسابی خوب باشه و دیگر اینکه خوشحالم از اینکه از شر امتحانات رهایی پیدا کردی.
یادم رفت که بابت فیلم ها و عکس ها تشکر کنم همه رو تونستم ببینم به غیر از زیبا سلام که کلا نتونستم دانلود کنم.
امیدوارم که دیگه این غیبت ها اینقدر طولانی نشه.
بازم ممنونم از زحمات بی دریغت

سلام.ممنونم نازنین جان.لطف کردی عزیزم

؟ شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام دوست عزیز میشه بگی که خوشا شیرازو چه ساعتی میده؟ و از شبکه ی شما پخش میشه یا نه؟ ممنونم

سلام دوست عزیز
خوشا شیراز هر جمعه ساعت 9 از شبکه فارس پخش میشه
فکر نمیکنم شبکه" شما "نشون بده

حنانه شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام...خیلی خوشحال شدم که بالاخره تشریف آوردید.بابت عکسا و فیلم هم ممنون...فقظ توروخدا از این به بعد زودتر بیاید...!!

سلام حنانه عزیز
ممنونم.لطف کردی اومدی.حتما عزیزم

محبوبه شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام،ممنونم ازت به خاطر عکسا و فیلما.خسته نباشی گلم

سلام محبوبه جان
ممنونم عزیز از حضور گزمت

اولی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.tabestooon.blogfa.com

سلام
امدوارم امتحاناتو خوب داده باشی
مرسی بابت عکسا

سلام.ممنونم دوست عزیز

فاطمه س شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ http://پاتوق هواداران علي ضيا

سلام.عالی بود ممنون خسته نباشید.
اگه شما هم پرسپولیسی هستید برد رو به شما تبریک میگم.من که حسابی خوش حال شدم.یاعلی

سلام فاطمه جان.خیلی ممنون.منم تبریک میگم

فرزانه شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ

وای عالی بود دستت درد نکنه.زود زود آپ کن اگه امکانش هست.مرسی

ممنونم از لطفت فرزانه جان
باشه حتما

azita شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

خیلی عالی بود مرسی

منم ممنونم از لطفت عزیزم

نگار شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام مرسی از وبلاگ قشگت
فقط نیمروز هنوزم 12:15 ضهر پخش می شه
منشنیدم ساعتش عوض شده اگه این جوری می شه ساعته شو بگین مرسی

سلام نگار جان
حدود 12 شروع میشه.ممنونم از حضور گرمت

گلی یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام خوبی؟کجایی؟حسابی دلم واست تنگیده بود راستی میبینم که بازم گل کاشتی.دست گلت درد نکنه راستی شما شبا رادیو جوان گوش میدین؟اخه ساعت ۲۲.۳۰ داداش علی اجرا دارن راستی زود به زود اپ کن.بوس بوس بای

سلام گلی جان.مرسی از لطفت عزیزم
نه متاسفانه من نمیتونم اون ساعت رادیو جوان رو بگیرم

... یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام
ممنون از وبلاگ خوبتون من که خیلی استقبال کردم.
من از آخرهای تابستون بود که نیمروزو دیدم تا الان. میخواستم بگم اگه ممکنه، هر کدوم از قسمت های اول برنامرو که دارید و میتونید، بزارید رو وبلاگتون(و قسمت آخر قبل از دهه فجر (کامل باشه لطفا))
ممنون میشم اگه این کارو بکنید

سلام دوست عزیز
ممنونم از لطفت.حتما براتون قسمت های مختلف برنامه نیمروز رو میذارم

Ghazal یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام.مرسی.خداحافظ!

سلام.ممنونم از حضورت عزیزم

ستاره 60 یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام مرسی به خاطر به خاطر عکس ها وفیلم ها . امیدوارم امتحاناتو با نمره عالی قبول بشی .اگه امکانش هست فیلم حضور میلاد دخانچی تو نیمروز و برای من بذار.

سلام.ممنونم ستاره جان
اگه تو فیلمام داشته باشم حتما عزیزم

کیمیا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

عزیزم خوش اومدی.اما بادست پر اومدیا
دست گلت بابت عکساو فیلما درد نکنه.دمت جییییزززززز

ممنونم از حضور گرمت کیمیا جان.لطف کردی

زهرا^^ یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://onlyaliziya.blogfa.com/

سَــــــلام عَســــیسَـــــــم
مِــــــــر30 اَز آپِــــت عـــــالـــــــــی بـــــــــووووووووود

سلام زهرا جان.ممنونم عزیزم از حضور گرمت

کاشانی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ http://ranginkalam.blogfa.com

_____¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید--------------------¤¤¤
_ ¤¤¤--------------------------------------------------------------------- ¤¤¤
¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندگیست------------------------------- ¤¤¤
¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم----------------------------------------- ¤¤¤
¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤
¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤
_¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤
__¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤
____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤
______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤
_________¤¤¤------به وبلاگم سر بزن---------------¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤---------.—یا علی.----------¤¤¤¤¤¤
_____________¤¤¤--------------------------¤¤¤
________________¤¤¤---------------¤¤¤
___________________¤¤----------¤¤
____________________¤¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_____آپم سر هم بزن ____¤¤¤
_______________________¤
سلام دوست عزیز به ما سربزنی خوشحال میشم

سلام دوست عزیزم.ممنونم.لطف کردی

الهه دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام عسلم!
خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم آپ کردی

خانومی برنامه ای رو که فرهاد ظریف و حمزه زرینی اومده بودن رو می ذاری؟
می دونی من چند دفعه ازت اون برنامه رو خواستم؟
بذارش دیگه... داره گریه م درمیاد باور کن. ببین من الان این جوریم
خداحافظت عزیزم!

سلام الهه جان
باور کن شرمنده ام که هنوز نتونستم برات بذارم عزیزم
تو همین یکی دو روز حتما فیلم کامل اون برنامه رو میذارم
ممنونم از حضور همیشه گرمت

سمانه دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.yebogchegazal.persianblog.ir

سلام سید
وبلاگ خیلی عالی دارین فقط تو رو خدا این شکل موس وبلاگتون زجر آوره گفتم که بگم اگه دوست داشتین عوضش کنین.
در ضمن اجرای خیلی خیلی خیلی ... خوبی دارین بهتون تبریک میگم .
و براتون آرزوی شادی و موفقیت روزافزون دارم.
موفق باشی سید

سلام سمانه جان
زجرآوره؟!!!!!!!!!چرا؟!!!!!!!!
راستی بگم این من هوادارم که افتخار دارم با شما دوست عزیز در ارتباط باشم نه سید علی ضیا....ممنونم از حضور گرمت

رها ساوجی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ http://baharabi.blogfa.com

سلام یه هوادار جاان خوبی؟
چه خوبه که دوباره اپ میکنین.خوشحالم که دوباره هستین.من همیشه نظر میدم ولی نظر خودمو نمیبینم.ولی ممنونم ازتون
یاعلی

سلام رها جان.ممنونم از حضور همیشه گرمت عزیزم

زهرا-ه دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام خوبید؟من درست نمیدونم شما خانومید یااقا
ولی کارتون خیلی درسته وبت فوق العاده ست من خیلی به وبت سرمیزنم این دفعه خواستم برات کامنت بزارم وازت تشکرکنم خیلی خیلی خسته نباشی ممنون

سلام زهرا جان
نه من آقا نیستم ....
ممنونم از این همه لطف و حضور گرمت عزیزم

محیا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ http://eternalfriends.blogfa.com

سلااااام عزیزم
با یه چیستان آپممممم

الهه سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

دوباره سلام عرض می کنم هوادار مهربون!
دستت درد نکنه. من خیلی خیلی منتظر می مونم تا برنامه ظریف و زرینی رو بذاری عزیزم!
فدات
یا علی

سلام از ما الهه جان
به زودی فیلمی که خواستی رو میذارم عزیزم

زهرا-ه سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام خانومه هوادار واقعا خیلی خوشحال شدم که فهمیدم که خانومی فمنیست نیستما ولی خوب خوشم اومد راستی گلم شما میدونی مسابقه والیبال هنرمندان وتیم زرتشتیان که27بهمنه .علی ضیا هم بازی میکنه ؟بعداز تلویزیون هم پخش میشه شما میدونی؟؟راستی ممنون که جواب دادی عزیزم

سلام زهرا جان
نه نمیدونستم.دوستان عزیز حتما نظرت رو میخونن و اگه اطلاعی از پخش این بازی و ساعتش داشته باشن مثل همیشه لطف میکنن و میگن.ممنونم از حضورت

فائزه سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.faeze2.persianblog.ir

مرسی که اومدین. واقعا خیلی خیلی خوشحالم کردین.راستی برنامتون چه روزی ساعت 5/5شروع میشه؟؟؟؟آخه من دبیرستانی ام و فقط موقع امتحان ها برنامه ی قشنگتونو میدیدم.

ممنونم لطف داری ولی حتما میدونی که من فقط و فقط یه هوادارم نه....!
برنامه نیمروز هر روز حدود ۱۲ پخش میشه دوست عزیزم

maede سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام بابت فیلما دستت درد نکنه ولی فیلمه قهرمانی والیبال اونجایی که از والیبالیستا مصاحبه کرده رو نداری بزاری؟؟؟؟؟؟
راستی اگه فیلم انروزی که زرینی و ظریف اومده بودن تو برنامه نیمروز اگه داری بزاری ممنونت میشم
دست گلت درد نکنه واسه عکسا و فیلما

سلام دوست عزیزم
حتما این فیلم به زودی در وبلاگ قرار میگیره.ممنونم از حضورت عزیزم

Elahe چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ http://onlyalizia.blogfa.com

سلام من یه هوادار پرسپولیسی هستم برد 3-2 پرسپولیس رو به همه ی پرسپولیسی ها به خصوص اقا ضیا تبریک میگموبه استقلالی ها تسلیت خوب دیگه تا ایمیل بعدی خداحافظ

سلام دوست عزیز.ممنونم.منم به شما تبریک میگم
ممنونم از حضور گرمت

sepide چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ http://pooriapoorsorkh-tak.blogfa.com

http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1525312

ممنونم دوست عزیز.بچه ها حتما برید و بخونید

ریحانه پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

مرسی از عکسا خیلی خوب بودن
بیصبرانه منتظر عکسای خانه ی ارمانی هستم

ممنونم از لطفت عزیزم.حتما

بیقرار باران پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ http://nafasbarani.blogfa.com

سلام...
وای ممنون من که خیلی خوشحال شدم...
میشه بگید این خوشا شیراز کی تموم میشه؟
اخه من نمیتونم این برنامه رو ببینم ...
و قبلا جمعه ها صدای ایشون رو توی رادیو جوان گوش میدادم....
شما نمیدونید چرا ایشون دیگه اینجا شب نیست رو توی رادیو اجرا نمیکنند...؟
ببخشید چقدر سوال کردم...
شرمنده...

سلام دوست عزیزم.نگران نباش عزیزم.من خوشا شیراز رو واسه دانلود میذارم و دانلود کن ببین.ممنونم از حضورت

ستاره پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام دوست عزیز نیمروز هر 5شنبه بخش میشه؟؟

سلام ستاره جان.راستش نمیدونم هفته های دیگه هم ۵شنبه ها میذاره یا نه!

خودمم پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام خانومی میشه برنامه ی امروز یعنی 20/11 نیمروز را برا دانلود بزاری خواهش میکنم اگه این کارا بکنی الهی خدا یکی از حاجاتتو براورده بکنه یاعلی

سلام دوست عزیز
اگه بگم این برنامه رو نتونستم ببینم.............

ستاره پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ

دمت گرم عزیزم دانلودخوشاشیراز چی شد

ممنونم از لطفت.به زودی زووووووود

مهناز پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://mordadi.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
من از وبتون خوشم اومد لینکتون کردم
شمام یه سر به من بزن و اگه دوسداشتی وب منم به لینک
باتشکر

سلام دوست عزیز.ممنونم عزیزم

مهناز جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام دوست عزیزم
من وبلاگ دیگری با عنوان هنر سفره آرایی ساختم
من در وبلاگ جدیدم هم شما رو لینک کردم
اگر مایل هستید سری به وبلاگم بزنید و منو به اسم "هنر سفره آرایی" لینک کنید
با تشکر
http://sofre-araei.blogsky.com/

سلام مهناز جان.ممنونم از این همه لطف عزیزم

اعظم شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ http://ali-ziya64.blogsky.com

[سلام علی جون.از اجرای قشنگتون ممنونم من یکی از طرفداران پروپا قرصتونم دوست دارم. ۱۹ ساله

ممنونم اعظم جان.امیدوارم نظر قشنگت رو آقای ضیا بخونن

رها ساوجی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://baharabi.blogfa.com

سلام یه هوادار جااان
امروز صبح علی ضیا و محسن افشانی مهمون راهپمایی بودن اگه من ۱۰ دقیقه زودتر زده بودم میدیدم
اگه تونستی عکساش بزار
مرسی.یاعلی

سلام رها جان.متاسفانه من ندیدم عزیزم

فاطمه یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااام عسیسم
گلم توواقعافوق العاده ای
عزیزم آقای ضیاهم واست تاحالاکامنت گذاشته؟
ممنون بابت همه چیز

سلام فاطمه جان
ممنونم از این همه لطف عزیزم
آقای ضیا رو نمیدونم ولی زیاد به اسم علی ضیا نظر گذاشته شده که من چون شک داشتم که آقای ضیا باشه حتی تاییدشون هم نکردم...چون راستش بعضی ها هستند که با اسم علی ضیا.....
منم ممنونم بابت حضور گرمت

سمانه یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ http://yebogchegazal.persianblog.ir

ا چقدر جالب من فکر میکردم وبلاگ خودشه
بازم سلام
میخواستم بگم وبلاگ خیلی خوبی دارین .ممنون
شاد و موفق باشید.

سلام عزیزم.ممنونم از لطفت سمانه جان
یا علی

سارا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.saraeshghrafteyali.blogfa.com

سلام علی ضیا من از وب شما خیییییییلی خوشم اومد من از کاشان هستم و خییییییییلی شما را دوست دارم اگه مینگیل مینگیل میشه به وب منم سر بزنید .دوستدار شما سارا.[قلب][قلب][قلب شکسته]

سلام سارا جان
من یه هوادار از هوادارای علی ضیا هستم و این وبلاگ هم متعلق به من هوادار هست.ممنونم از حضورت

یه عاشق یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام امید وارم حالت خوب باشه والهی بترکه چشمی که نمی تونه خوشیت را ببینه خییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم حتی برای یه ثانیه بمینمت چون خیلی حرفا دارم باهات که هروز به خاطرش گریه میکنم حتی دوستانم هم تو این هفته بخاطر حالم باهام قهر کردند

هر شب زغم عشق تو من خواب ندارم
فکر دل من کن که دگر تاب ندارم
بس گریه نمودم ز فراق غم عشقت
چشم به زبان آمد و گفت اشک ندارم


درمان دردم فقط تویییییییییییییی یاعلی
بازم می گم از طرف یه عاشق

سلام دوست عزیز
امیدوارم آقای ضیا این نظر شما رو بخونن
ممنونم از حضور گرمت

الهه یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام!
امیدوارم حالت خوب باشه دوست عزیزم. نگرانتم. آخه گفتی زود آپ می کنی ولی خبری ازت نیست.
فقط بیا یه جمله بنویس که خوبی...
علی یارت...

سلام الهه جونم.نگران نباش خیلی زود آپ میکنم

وبلاگ مهدی پاکدل دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ق.ظ http://www.faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام
با چند عکس از سریال شب می گذرد آپم
اگه هم نظری در مورد برنامه شام ایرانی داشتید میتونید تو نظرسنجی این برنامه که به عنوان پست ثابت در ابتدای وبلاگ قرار گرفته شده نظرتون رو بنویسید
منتظر حضور گرمتون و نظراتتون هستم

سلام.ممنونم دوست عزیز

فاطمه س دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.hamesheh.blogfa.com

سلام.خوش حال میشم به من سربزنی.تازه یه وبلاگ زدم اما به خوبی وب تو نمیشه عزیزم.منتظرم.یاعلی

سلام فاطمه جان.با افتخار میام عزیزم

فائزه دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.faeze2.persianblog.ir

سلام آقای هوادار چرا دیگه نیومدین؟؟؟
هستم آگر میروم گر نروم نیستم
منتظرتونم هاا

سلام فائزه جان
من آقا نیستم!!!

فائزه دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.faeze2.persianblog.ir

دوباره سلام.راستی دوستام خیلی بهتون سلام میرسونن اینو به آقا ضیا بگید.
نظراتونو تائید نمیکنم چون دوست ندارم دوستام باهاتون ارتباط بر قرار کنن.
ولی شما هر از گاهی بیایید!!!!!!!!
منتظرتونم.
یا علی

ببخشید ولی من اصلا منظورتون رو متوجه نمیشم!!!

baran سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ق.ظ http://hasti-man26.blogfa.com

سلام عزیزم،چطوری خانمی؟
بدو بیا پیش من که یه آپ ویژه دارم،امیدوارم خوشت بیاد.

سلام باران جان.با افتخار عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد