سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

خوشاشیراز و شب نشینی.....کجای زندگی...

سلام.... 

امیدوارم حالتون حسابی خوب باشه 

 امروز براتون عکس و فیلم از خوشا شیراز و شب نشینی گذاشتم. امیدوارم خوشتون بیاد

  

 

 

 

 

 

 

  

 

  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

  

 

  

 

 

 

 

 

 

دانلود بخشی از برنامه خوشاشیراز با حضور افسانه بایگان و سیاوش طهمورث....دانلود 

دانلود بخش هایی از برنامه شب نشینی با حضور امیرحسین رستمی و مجید واشقانی...دانلود 

دانلود بخشی از برنامه خوشاشیراز ویژه نوروز با حضور بهاره رهنما و فرزاد فرزین (به درخواست دوست عزیزم سارا)....دانلود 

  

 

کجای زندگی 
هوس کرده ام پشت سرم حرف بزنند برایم داستان بسازنند

اما پشت سر تو تنها آب بریزم تا زود تر برگردی

تا زود تر

کجای این داستان من می شود عاشق شد

جز همین لحظه جز همین لبخند جز همین...

جز همین که دستهایم را نمیگیری

آب های آزاد من را یاد خودم می اندازد که هر موجم صخره ای را می شکست

دیگر انگار نیستم

دیگر انگار گم شده ام

کجا یادم رفت که نازت را بکشم

که دستهایم را التماس کنم

که حالا مثل تو دیگر نمی بینم

دارم می ترسم از خودم  کنار این موج های شدیدی که صخره را ویران می کند

چشم هایم را کجا بشویم که شبیه تو ببیند

من باشم همان آب های آزاد

و تو...

و تو به من افتخار کنی 

 

سید علی ضیا(وبلاگ هستم) 

 

نمیدونم دوباره کی میام.شاید یه مدتی نباشم اما قول میدم با دست پر بیام... 

 

یا علی

نظرات 45 + ارسال نظر
saye شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام دوست عزیزم، مثل همیشه گل کاشتی،خداقوت
منتظر فیلم و عکس و خبرای جدیدت هستیم.
انشاا... که زود برگردی

ر ـ ه - ا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام...
مرسی گلم خیلی عالی بود
فقط فیلم اولت که با حضور افسانه بایگان بود مشکل داره نصفه فیلم بدون تصویره فقط صدا داره!!!!

سلام.در اولین فرصت درستش میکنم عزیزم.مرسی از حضورت

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ

jojo love me شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ

مهربانیت را مرزی نیست یقین دارم قبل از آفرینشت فرشته ای قلبت را بوسیده .
سلام دوست عزیزم حالت خوبه.بابت عکس ها یه دنیا تشکر
چی شد؟راسته قراه نیمروز پخش بشه یان

هستی؟ شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

سلام.حال شما؟احوال شما؟عکسایی که گذاشتی خیلی قشنگن.یه دنیا تشکر برای زحماتی که برای وب میکشی.همیشه منتظرت هستیم تا دست پر بیای.یاعلی

الناز دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام دوستم
توی عکس هفتمی اون پیراهن سفیده کیه؟
اون یکی آقای کارخانه ست درسته؟

سلام الناز جان
فکر میکنم مهرداد اولادی باشه

نگین دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

نه نرو خواهش میکنم

منو میگی؟ زود میام
بعد امتحانام با دست پر میام

نسرین دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ

چقدم بیریخته اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

امیدوارم روزی برسه که قشنگی تو نگاهمون باشه نه تو چیزی که بهش نگاه میکنیم!

ساعت شنی دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام عزیزم ممنون که هستی ممنون از زحمت هات یه دنیا

سلام عزیزم.منم ممنونم از حضور گرمت

ملیکا/سپیده/شیما/مینل دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ http://vera.blogfa.com

سلام ممنون بابت عکس ها خیلی قشنگ هستن .یه ما هم سر بزن .منتظریم .یا علی

سلام.ممنونم دوستان عزیز

سارا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

مرسی عزیزم که دانلود برنامه رو گذاشتی

قربون همه آدمای خوش قول

امیدوارم همیشه اتفاق های خوب برات در راه باشه

دوباره بهت سر میزنم

مرسی سارا جون از حضور گرمت

jojo love me سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ

آرامشم را در حضورت احساس می کنم تو صدای سکوت را می شنوی
و پاسخ تو به قلب من آرامش است

SOMAEERA چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ http://azeshghtamarg.blogfa.com

خیلی قشنگ بود...
خیلی خوشحال شدم که اومدی دوست خوبم...

مهسا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ

عزیزم خب زودترمیگفتی دیگه ! من این قسمتو ندیدم خیلیم دوست داشتم ببینم هیچ جام نیست منتظر تو بودم . هر چند حتما شما جاهاییشو داری که علی ضیا هست جسارتا من مصاحبه محمد سلوکی رو میخوام!!!!

من نمیدونم کدوم قسمت رو دارم فقط نتونستم کامل ضبطش کنم
باشه حتما پیداش میکنم و میذارم

مهسا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ

مرسییییییییییییییییییییییی

jojo love me چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

در پاسخ نامه ام گل یخ دادی
هربار مرا وعده دوزخ دادی
یک بار برو کلاس خیاطی عشق
شاید که خدا کرد و به ما نخ دادی
(سلام عزیزم حالت خوبه چه خبر؟)

سلام عزیزم.مررررسی خوبم

ریحانه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

آخی این عکسا رو که دیدم یاد برنامه نیمروز افتادم و دلم حسابی تنگ شدمرسی عزیزم
خوش بحال اونایی که می تونن این برنامه رو ببینن

mahsa پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

ghol bede download khosha shiraz 1 ordibehesht ke solouki mehmonesh bod jozve daste poret bashe age kamelesh bashe ke asheghetaaaaaaaaam

مهسا جان حتما اون فیلمی رو که میخوای برات میذارم اما الان نمیتونم عزیزم چون باید برم و فیلمش رو از بین فیلمام پیدا کنم
شرمنده عزیزم
ممنونم از حضور گرمت

مهسا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ

من منتظرما

jojo love me جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

خیسی چشمهایم را تقدیمت میکنم تا هیچوقت به پاکیه دلتنگیم شک نکنی.

سعید جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

لطفا همیشه عکس هر هفته خوشا شیراز و شب نشینی رو بذار که ما هم ببینیم.اسم مهمان رو لطفا بنویس بعضی هاشون اشنا نیستن.ممنون میشم

حتما دوست عزیز

لیلی جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

واقعاممنون که ازمجری برترایراان وبه قول گفتنی مجری بین المللی حمایت میکنید....امیدوارم امروزجشن تیم محبوبم سپاهان روخیلی باشکوه بگیریم

sepide شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ق.ظ

سلام ببخشید سوالی داشتم


مگه آقای ضیا در برنامه شب نشینی نبودند؟پس برنامه دیدار دیگه چی بود که امروز نشون داد؟

سلام دوست عزیز
خب دیدار اسم جدید برنامه شب نشینی است دیگه!

ریحانه شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.nacliha.blogfa.com

مررررسی عزیزم!...عالی بودن,منتظرت هستم

jojo love me شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام یادش بخیر روز مادر در برنامه نیمروز مادرش اومد هم خوشحالمون کرد هم اشکمونو در آورد( به امید اون روزی که دوباره برنامه نیمروز پخش بشه و داداش گلمون مجریش باشه )


سلام.بله کاملا درست میگی دوست عزیزم

اسما (علی ضیااااااااا) دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام دوست عزیزم . اپم

رها دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ http://asmannili.blogfa.com

شبی به دست من از شوق سیب دادی تو

نگو که چشم و دلم را فریب دادی تو

تو آشنای دل خسته ام نبودی حیف

و درد را به دل این غریب دادی تو.
=====================
سلام عزیزم مرسی از عکسا
ان شالله هر جا هستی شاد و موفق باشی


سلام.ممنونم از لطفت عزیزم

SOMAEERA دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ http://azeshghtamarg.blogfa.com

مادر تویی جون پناه من
مادر تویی تکیه گاه من
روز مادر رو به مادرت و مادر هنرمند عزیزمون تبریک میگویم.

ahmadi سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

i like speak english with you whats your suggestion about my idea......................

چی؟!
حالا چرا انگلیسی؟!

jojo love me پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

با‎ ‎عطری که تو هدیه داده ای

به دنیا ثابت خواهم کرد

که نه جدایی در راه است

و‎ ‎نه قلب هایمان سرد خواهد شد

سلام خوبی وقتی برنامه گزینه جوان با مجریگری داداش ضیاء پخش شد انقدر خوشحال شدم که اشکهام خود به خوداز چشمم جاری شد.
(موفق باشی دوست عزیز)

سلام عزیزم.مرسی از حضور گرمت

سپیده جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ق.ظ http://www.sepideh-khoshmell75.bloghfa.com

سلام دوست عزیز.
بعد مدتها وقت کردم دعوتت کنم به وبم.
تشریف بیارید خوشحال میشم.
بیا خرهاییههههههههههههههههههههههه هاهاهاهاهاهاها
لطفا ادرس را تو وبت درست کن ممنونم
دیگه تو وبلاگ جدیدم منتظر نظرات قشنگت هستم[بوسه]
تو مشخصات ادرس وبم را گذاشتم
منتظرتم گلم

نانا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ق.ظ

زندگی مرگ است مرگ بر این زندگی زنده باد عاشق پرستی زنده باد این زندگی. راستی نیمروز دیگه پخش نمیشه؟؟؟

نه دیگه فکر نکنم!!!

وبلاگ مهدی پاکدل دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام
با دو کلیپ از فیلم سینمایی بدون اجازه و سریال اولین شب آرامش
و یک پوستر آپم
منتظر حضور گرمتون هستم

الی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

واقعا خسته نباشید سایت فوق العاده ایه مر۳۰.

ممنونم

ساناز پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ http://loveonlytara.blogfa.cim

سلام وب عالی داری پس کی آپش میکنی؟ اگه دوست داری منو بلینک

سلام.ممنونم.به زودی آپ میکنم....
با کمال میل و با افتخار عزیزم

حدیث یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام عسیسم خیلی وقت بود که به وبلاگت سر نزده بودم خیلی عکسا قشنگ بود مر۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

سلام حدیث عزیز.مرسی از حضور گرمت

مژگان یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

وای تو رو خدا عکسهای جدید علی رو بذارید رو سایت خواهش.

چشششششم

فائزه یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام خوبیخیلیخوب بودمن همه فیلمایی روکهگذاشتی دانلود کردم ولی یادم میره نظر بذارم مثل همیشه عالی بود مرسی

سلام فائزه جان.ممنونم از لطفت و نظری که گذاشتی

حنانه دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ http://khoshyomn22.blogfa.com

سلامـ
مرسی خیلی خوب بود

سلام حنانه جان
ممنون از شما

َparasbx 6edrtfdy دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ

فکرنمیکنی زیااااااااااد شعار میدی؟؟؟؟

میشه یکی از این شعار ها رو بگی دوست عزیز؟؟؟؟

جیرجیرک جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام مرسی خوب بود

سلام.مرسی از شما

الهام سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ http://havadar-seadealizia.blogfa.com

lمرررررررررررسی از حضورت

یاس پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ب.ظ

این نوشته هارو از کدوم وبلاگ میاری؟

از وبلاگ هستم

رویااااااااااااااااااااااااااااا دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام دوست خوبم مرسی بابت وبلاگ قشنگ وخوبت و وقتی که می ذاری وفیلم ها رو آپلود می کنی با وجود حجم زیادشون می خواستم ازت تشکر کنم چون تنها وبلاگیه که برنامه های علی ضیا رو به صورت کامل می ذاره ممنونممممممممممممممممم خسته نباشی

رویااااااااااااااااااااااااااااا دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد