سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

بیست و هفتمین برنامه ماه عسل

سلام دوستای گلم

امیدوارم حال دلتون حسابی خوب باشه


عکس های برنامه ماه عسل در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان:











بخش ابتدایی برنامه...................دانلود

حمایت از سید علی ضیا.........................نظرسنجی برنامه ماه عسل


یا علی

نظرات 23 + ارسال نظر
1asheghe darmoonde جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ق.ظ

eyval baba kheily khosham omad ke zod zod up to date mikony!!!!!!!!1

bazam damet dorost

ممنونم از لطفت دوست عزیز

به نام اون جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.vasadonya.persianblog.ir

برنامه ی دیشب خوب بود

لباس دیشب به ایشون می اومد

ممنونم از حضور گرمت دوست عزیز

فاطمه جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام اجرا مثل همیشه عالی و پرانرژی بود ممنونم از اقای ضیا- بچه ها تو رو خدا رای یادتون نره- راستی چرا نظری که داده بودم رو تایید نکردی؟؟؟

سلام فاطمه جان
ممنونم از حضور گرمت.ببخشید نظرات یه کم دیر تایید شد!!!

یه بنده خدا جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

سلام دوستم.قالب جدید مبارک چند روزه دیگه ماه عسل تموم میشه ها
دست گلت درد نکنه.

سلام دوست عزیزم.ممنونم از لطفت
بله داره تموم میشه

مهساک جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام مرسی بابت زحمتات راستی مدل وبلاگتوعوض کردی خیلی قشتگ شده مرسی.ممنون ازت که باآذربایجانی هاهم درددل کردی من خودم اهل آذربایجان هستم ولی خوشبختانه شهرماآسیبی ندیده به هرحال ازطرف همه یآذری زبانهاازت تشکرمیکنم

سلام عزیزم
ممنونم از لطفت و خوشحالم که از قالب جدید خوشت اومده
خواهش میکنم.این چه حرفیه فقط و فقط وظیفه بود.اگه مردم خوب آأربایجان ما رو قابل بدونن

مرضیه جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

وای تو محشری به تو میگن هوادار واقعی چفدر دوس داشتم از نزدیک ببینمت معلومه آدم جالبی هستی ممنون

مرسی از این همه لطفت مرضیه جان و ممنون از حضور گرمت

هلنا جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

با سلام خدمت هوادار عزیز شما خیلی برای سایت هوادان زحمت میکشید من جای سید علی میبودم یه تشکر خوب از شما دوست عزیز میکردم .سید علی خیلی خوب اجرا میکنن من تا به حال از هیچ اجرایی خوشم نیومده ولی الآن خیلی از اجراشون خوشم میاد من اولین باریه که ایشون رو میبینم چون من تو ایام مدرسه به ندرت پای تلویزیون میشینم حالا بگزریم آدمای بی تجربه فکر میکنن سید اجراش خوب نیست در حالی که اجراش عالیه ولی موضوعات برنامه خیلی بد هستن شاید برای مخاطبای خودش خوب باشه ولی برای جوونا اصلا خوب نیست باز هم ماه عسل باید بره خدارو شکر کنه که بااین همه برنامه های بد@ بینندش زیاده اونم به خاطر آقای ضیاس نه برنامه هاشون با تشکر از زحمات جبران ناپذیرت در پناه حق

سلام.ممنونم از لطفت هلنا جان
خیلی خوشحالم که شما هم طرفدار آقای ضیا هستید و از اجرای ایشون خوشت میاد.ممنونم از حضور گرمت

آرتا جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام عزیزم
من توی لینکهات هستماااااااااااااااااااااااااااا.(رویای واقعی)
برنامه دیشب هم خیلی خوب بود.
ازتوهم ممنون به خاطرعکسهای خوبی که میذاری

سلام آرتا جان
خیلی خیلی ممنونم از حضور گرمت.ببخش دیگه

ghazal جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

آخی !!!!! خیلی وبت خوشگل شده وقتی صفحه رو باز کردم از خوشحالی جیغ زدم دیگه چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آهان راستی دستت واسه ی عکس ها و فیلم درد نکنه

سلام ghazal عزیز
ممنونم از لطفت و خوشحالم که از قالب جدید خوشت اومده
خواهش میکنم و ممنونم از حضور گرمت

[ بدون نام ] جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام من امشب خیلی اتفاقی این سایتو دیدم از همه دوستایی این این وبلاگو راه اندازی کردن ممنونم اقای ضیا واقعا مجری فوق العاده ای هستن بهش خسته نباشید میگم

سلام دوست عزیز.ممنونم از حضورت و لطفی که داری

فروزان(پیام ابراهیم پور) جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ http://payam-ebrahimpoor.blogfa.com

سارا 22 تهران جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ


عالی عالی عالی

ممنونم از این همه لطفت عزیزم

مهتاب شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

هوادار جون قالب قبلیه خیلی بهتر بودااااا این خیلی فضای زاید داره تو کناره ها نمای صفحه رو کوچیک کرده. البته ببخشیداااا من نظر شخصیمو گفتم..

ممنونم ار نظرت مهتاب عزیز
ولی واسه تنوع به نظرم بد نیست تا یه مدتی قالب این بمونه

مهتاب شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

هوادار جون قالب قبلیه خیلی بهتر بودااااا این خیلی فضای زاید داره تو کناره ها نمای صفحه رو کوچیک کرده. البته ببخشیداااا من نظر شخصیمو گفتم..

بهار شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ق.ظ http://artypicture.blogfa.com/

سلام عرض میکنم خدمت بازدید کننده های گرامی.من این وبو برای ارائه دادن عکس های پوستری و هنری درست


کردم.فقط شما لازمه که عکس هایی که مورد نظرتون هست رو به من تحویل بدین تا من براتون عکس هنری یا


پوستر درست کنم.پس منتظرتونم.مطمئن باشین عکسایک طوری هست که مورد پسند شما واقع بشه.پس


منتظرتونم عزیزان.

فایزه شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ق.ظ

سلام خسته نباشید اینو جدی میگم.من از طرفدارای علی هستم اما نه مثل شما میشناختمش یعنی دیده بودمش تا فکر کنم برنامه ی6ام ماه عسل سید علی موسوی که متوجه شباهت شدید علی به یک عزیز دلپاکی شدم که عزیز دلمه، اونجا بود که فهمیدم میشه کسی رو بخاطر شباهتش حتی ظاهری به کس دیگه ای دوست داشت.خوب، اجراشم خوب بود ولی یه جاهایی مسلط نبودمنو راضی نمیکرد وجای خالی اجرای احسانو احساس میکردم البته اجرای احسانم بینقص نیست.بگذریم دوستای خوبم نمیدونم شما تا کجا میتونید پیش برید نمیدونم چند سالتونه من7سال طرفدار حامد بهداد نازنین بودم اما حالادیگه انگیزه ای برای انجام این قسم کارها برای حامد ندارم هنوزم دوسش دارما ولی منطقی جوری که نقدهای منصافانه رو در موردش میپذیرم ولی هنوزم بازیشو دوست دارمو فیلماشو میبینم امیدوارم شمام منطقی این همه وقت واسه علی بذارین.علی مجری خوبیه ومثل تمام هنرمندان ما سرمایه ایرانه هممون امید موفقیت روزافزونشو داریم.بازم خسته نباشید

سلام فائزه عزیز
ممنونم از حضور گرمت و نظر قشنگی که گذاشتی
امیدوارم اینجوری که شما میگید باشه

فایزه شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ق.ظ

راستی یادم رفت بگم تو عکسای اهدای خونه حامد واسه مردم آذرباییجان یکیو دیدم خیلی شبیه علی بود شما خبر ندارید سید علی هم رفته بوده یا نه؟

نه راستش من خبر ندارم!

خاتون شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ

عالی عالی بود

ممنونم از این همه لطف خاتون عزیز

هلنا شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

ببخشید چرا نظر منو تایید نکردین

فکر کنم دیگه الان تایید شده!

محبوبه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام به شما علی اقا من یکی از طرفدارهاتونم تشکر می کنم از برنامه ی خوبتان شما خیلی خوب برنامه اجرا میکنید و واقعا فکر کنم بیشتر مردم به خاطر خودتان برنامه را می دیدند ولی خوب بگذریم خیلی ممنون از برنامه به یادتان هستیم خداحافظ

محبوبه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام به شما علی اقا من یکی از طرفدارهاتونم تشکر می کنم از برنامه ی خوبتان شما خیلی خوب برنامه اجرا میکنید و واقعا فکر کنم بیشتر مردم به خاطر خودتان برنامه را می دیدند ولی خوب بگذریم خیلی ممنون از برنامه به یادتان هستیم خداحافظ

ممنونم محبوبه عزیز.امیدوارم آقای ضیا نظرت رو بخونن

nazy دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام اینجا وبلاگ هواداران علی جونه من چطوری میتونم تولد علی جونو به خودشن تبریک بگم؟خیلی هم جالبه چون روز تولدشون با من یکیه

علی یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام وب قشنگی داری

سلام.ممنونم از لطفت دوست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد